Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@22:04:54 GMT

جذب 1477 اولیاء بیسواد در خراسان‌شمالی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۰۰۷۱۵

جذب 1477 اولیاء بیسواد در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،مهدی مودی اظهارکرد: در مجموع از هفت هزار و 500 اولیاء بیسواد در استان بیش از شش هزار نفر جذب آموزشهای این معاونت شده‌اند و یک هزارو 477 نفر نیز باقی مانده است.

وی ادامه داد: مقرر است اولیاء بیسواد باقیمانده نیز طی سال جاری جذب آموزش شوند که تاکنون 500 نفر برای حضور در دوره های آموزشی نام نویسی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مودی افزود: یکی از مهمترین مشکلات سوادآموزی در جذب سوادآموز نبود انگیزه و عدم رغبت به آموزش است.

وی یادآورشد: طی سال جاری مقرر است هشت هزار و 400 نفر شامل چهار هزار نفر در دوره سوادآموزی، دو هزار و 400 نفر در دوره انتقال و دو هزار نفر نیز در دوره تحکیم سواد از آموزشهای لازم برخوردار شوند.

مودی خاطرنشان کرد: امسال هفت هزار و 380 نفر نیز از آموزش در طرح خواندن با خانواده، حلقه‌های کتاب و کتابخوانی، مهارتهای اساسی زندگی، مسابقات انشاء نویسی و مهارت های رایانه ای برخوردار خواهند شد.

وی یادآورشد: افراد می‌توانند با تلفن گویا و شماره گیری کد 88955180 الی 88 و ثبت کد ملی از وضعیت تحصیلی خود در حوزه سوادآموزی مطلع شوند.

مودی با اشاره به 17 شهریور سالروز جهانی سوادآموزی، گفت: شعار سال جاری سوادآموزی در دنیای دیجیتال بوده که در این راستا به منظور توانمند سازی نیروی انسانی، افراد از آموزشهای مجازی برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت جهاد دانشگاهی در استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش دهندگان در این طرح 126 ساعت آموزش مجازی خواهند دید و در پایان باید آزمون بدهند و در صورت قبولی و اخذ نمره لازم می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

به نقل از ایسنا

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در بخش بانوان، در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با حضور ۱۲۷ وزنه‌بردار از ۲۸ استان برگزار می‌شود.

آیسا رضایی به عنوان ورزشکار در رده سنی جوانان، منا نجفی (داور) و طوبی عباسی (مربی) از خراسان شمالی در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد خبر 6097023

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • پویایی و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح است
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی