Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول نیوز-صنعت بيمه كشور خسارت مربوط به حادثه دانش آموزان استان هرمزگان را بطور كامل پرداخت مي كند.

به گزارش بانک و بیمه پول نیوز، رئيس كل بيمه مركزي با بيان مطلب بالادر گفت و گو با خبرنگاران گفت: در اين حادثه متاسفانه ۹ نفر جان خود را از دست داده اند كه هفت نفر از آنان دانش آموزان عزيز بوده اندو تعداد هشت نفر هم مصدوم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي بااشاره به اين نكته كه به خاطر تالمات روحي بازماندگان حادثه، امكان تشكيل پرونده ممكن نبود، ازمدير عامل و مديران شركت بيمه دانا به خاطر سرعت در طي فرايندهاي بيمه اي براي پرداخت خسارت تشكر كرد و گفت اين شركت براي تسكين الام بازماندگان مبالغي را به صورت علي الحساب به آنها پرداخت كرده است.

دكتر همتي اضافه كرد پوشش فوتي براي در گذشتگان ۲۸۰ميليون تومان ديه كامل بعلاوه ۱۹ ميليون تومان بيمه حادثه است يعني به هريك از متوفيان مبلغ ۲۹۹ ميليون تومان پرداخت مي شود.
رئيس كل بيمه مركزي ميزان پرداختي علي الحساب به هريك از درگذشتگان را ۵۰ ميليون تومان اعلام و اضافه كرد: پرداخت خسارت به مصدومان قطع نخاع و قطع عضو نيازمند حكم دادگاه براي تعيين ميزان ديات است چراكه ميزان خسارت بايد با ميزان ديه، طول مدت درمان، هزينه هاي درماني و بهداشتي و... تناسب داشته باشد، وليكن صنعت بيمه كشور متعهد است كه پس از دريافت احكام دادگاه، همه خسارت هاي متعلقه را پرداخت نمايد.

دكتر همتي در بخش ديگري از اين مصاحبه با بيان اين نكته كه صنعت بيمه در سال گذشته بابت خسارت هاي ناشي از حوادث رانندگي ۱۱هزار ميليارد تومان خسارت محقق شده را پرداخت كرده است،گفت: متاسفانه هرسال ۳۳۰هزار نفر يعني هر سه سال يك ميليون نفر در حوادث رانندگي مصدوم مي شوند، اين ارقام نشان مي دهد كه حل اين مشكل نيازمند عزم ملي و همكاري همه اركان كشور و همه مردم است، اما صنعت بيمه كشور هميشه آماده است تا تعهدات خود را به درستي انجام دهد.

رئيس كل بيمه مركزي در پاسخ به سوالي در باره تدوين آيين نامه هاي مرتبط با قانون جديد بيمه شخص ثالث گفت: تعدادي از اين آيين نامه ها تهيه و تدوين شده است و به محض ابلاغ دولت اجرا خواهد شد، درمقررات جديد كساني كه تخلفات حادثه ساز زيادي داشته باشند جريمه مي شوند و به كساني كه رانندگي مطلوب داشته باشند تخفيفاتي تعلق مي گيردو به محض تصويب و ابلاغ نهايي، اطلاع رساني هاي لازم درباره ميزان جريمه و تخفيف انجام خواهدشد.

دكتر همتي ميزان استقبال موتورسواران از بيمه موتور سيكلت را نا مطلوب ارزيابي كرد و گفت: در حال حاضر در كشورحدود ۱۱ ميليون موتورسيكلت تردد مي كنند كه متاسفانه كمتر از ۱۰ درصد انها داراي بيمه نامه هستند اين درحالي است كه موتور سواران در بسياري از تصادفات بصورت مستقيم و غير مستقيم درگير هستند، بيمه موتور سواران يكي از مسائل مهمي است كه نيازمند فرهنگ سازي است.

رئيس شوراي عالي بيمه در بخش ديگري از اين مصاحبه درباره عملكرد صنعت بيمه در باره خصوصي سازي گفت: مطابق آن چيزي كه در مجمع تشخيص مصلحت نظام تصويب شده به جز بيمه بيمه ايران همه شركت هاي بيمه اي خصوصي هستند و براين اساس بايد باقي مانده سهام دولتي سه شركت بيمه دانا، البرز و آسيا هم به بخش خصوصي واگذار شود.در حال حاضر رقابت خوبي بين شركت هاي بيمه اي وجود دارد و همين رقابت باعث شده ضريب نفوذ بيمه در كشور به ۲.۲ برسد.

دكتر همتي اضافه كرد با توسعه رقابت، پرداخت به موقع و سريع خسارت و معرفي محصولات جديد بيمه اي قطعا صنعت بيمه گسترش پيدا خواهدكرد .

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد

ایسنا/گلستان فرماندار کلاله از خسارت بالای سیل در ۶ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در مجموع سیل سیلاب روزهای اخیر ۸۸۳ میلیارد ریال در کلاله خسارت به بار آورد.

فرهاد شیبک صبح جمعه ۷ اردیبهشت درگفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بارش شدید باران و به دنبال آن طغیان رودخانه ها و جریان یافتن سیلاب فقط به ۶ روستای «اوقچی بزرگ و کوچک، گچی سو بالا و پایین، قره قاچ و قره ترناو » ۵۴۰ میلیارد ریال خسارت زد.

وی بیان کرد: بیشترین این خسارات مربوط به معابر و آبروهاست و برای جلوگیری از تکرار دوباره این موضوع نیازمند ایجاد بندهای خاکی و دیواره سازی در حاشیه رودخانه ها هستیم اما با توجه به پراکندگی طولی روستاهای کلاله، این اقدامات اعتبارات زیادی لازم دارد.

فرماندار شهرستان کلاله ادامه داد: با تاکید بر نقش موثر خاکبرداری و لایروبی در افزایش آبگیری رودخانه ها و مدیریت سیلاب ها، افزود: پیگیری لازم برای انجام لایروبی دهانه پل ها و آبروها در دستورکار قرار دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: بارندگی ذو روز اخیر باعث ریزش کوه به همراه رانش و آب‌شستگی چهار نقطه از راه های ارتباطی شهرستان شد که خسارات آن ۸۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

شیبک اضافه کرد: تخریب سرریز بتنی و حوضچه بتنی در دو نقطه به میزان ۱۲ میلیارد ریال، خوابیدگی و ورس هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع گندم با ۳۰ درصد خسارت، آسیب به ۷۵ کیلومتر راه های بین مزارع به میزان ۲۵۰ میلیارد ریال و تخریب دیوار حیاط و سقف یک مدرسه روستایی بر اثر سیلاب به میزان یک میلیارد ریال از دیگر موارد خسارتی ناشی از سیلاب در کلاله محسوب می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصاویری جدید از میزان خسارت تورنادو مرگبار به شهر ۱۲۵ میلیونی چین!
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد