Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، به نقل از سایت گازتا روسیه، والری نپومنیاشچی، بازیکن سابق اتحاد شوری سابق و سرمربی کهنه کار روس درباره آفاق تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهاراتی کارشناسانه انجام داد.

این سرمربی سرشناس روسی درباره تیم ملی ایران گفت: تیم ملی ایران تیم بارزی است. به نظرم ایران قدرتمندترین تیم آسیایی راه یافته به جام جهانی روسیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درباره آزمون گفت: درباره آزمون باید بگویم که برای من او یک بازیکن پیچیده است چون در فرم ثابت نمی‌ماند. او ممکن است یک بازی خیلی خوب ظاهر شود سپس چند بازی به این شکل بازی نکند. چه بسا او زمانی برای کامل شدن داشته باشد اگرچه او در شرایط کنونی یک مرد بالغ است. من از نزدیک بازی‌های او را تماشا کردم و به نظرم او ممکن است پیشرفت و رشد کند تا به یک ستاره بین المللی تبدیل شود.

این سرمربی ۷۴ ساله در زمینه ملی هدایت تیم های کامرون و ازبکستان را برعهده داشت و در زمینه باشگاهی تیم های زیادی را هدایت کرده است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!

عزم و اشتیاق بالای سرمربی آلمانی برای هدایت بارسلونا.

طرفداری | با اعلام جدایی ژاوی از بارسلونا، این باشگاه در حال جستجوی سرمربی جدیدی است. هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، یکی از گزینه‌های اصلی آبی‌واناری‌ها برای نیمکت این تیم است.

به گزارش رادیو کاتالونیا، در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر تمایل بارسلونا به حفظ ژاوی به عنوان سرمربی شنیده می‌شود، تا کنون هیچ تصمیم رسمی در این خصوص گرفته نشده است. هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، یکی از نام‌های مطرح برای جانشینی ژاوی است. اشتیاق فلیک برای هدایت بارسلونا بر کسی پوشیده نیست و او به تازگی تحقیقات گسترده‌ای در مورد این باشگاه انجام داده است.

تحقیقات گسترده میدانی هانسی فلیک در مورد بارسلونا

فلیک در مورد عملکرد باشگاه، بازیکنان و حتی بهترین مکان‌های دیدنی شهر بارسلونا پرس و جو کرده است. این مربی 59 ساله که سابقه کسب سه‌گانه با بایرن مونیخ را دارد، در حال حاضر بدون تیم است و از این فرصت برای آماده شدن برای حضور احتمالی‌اش در بارسلونا استفاده می‌کند. این سرمربی سرشناس آلمانی، به دلیل مهارت‌های عالی خود در مدیریت بازیکنان و رویکرد عملی‌اش شناخته شده است. تمایل او به شناخت عمیق بارسلونا نشان‌دهنده تعهدش به این باشگاه و تلاشش برای ورود بدون نقص به این تیم است.

مشورت با بزرگان بارسلونا

گزارش‌ها حاکی از آن است که هانسی فلیک برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بارسلونا، با پپ گواردیولا، سرمربی سابق این تیم و سرمربی فعلی منچسترسیتی و همچنین دومنک تورنت، دستیار سابق گواردیولا در بارسلونا و منچسترسیتی، گفتگو کرده است. این افراد شناخت عمیقی از بارسلونا دارند و می‌توانند اطلاعات و تجربیات ارزشمندی را در اختیار فلیک قرار دهند.

تصمیم نهایی در مورد انتخاب سرمربی بارسلونا

با وجود اینکه فلیک یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری بارسلوناست اما هنوز هیچ تصمیم نهایی در این مورد گرفته نشده است. باشگاه بارسلونا در حال بررسی سایر گزینه‌هاست و به زودی سرمربی جدید خود را معرفی خواهد کرد. در صورت جدایی ژاوی، زمان نشان خواهد داد که چه کسی جایگاه او را به دست می‌گیرد، اما فلیک مطمئناً آماده است تا یکی از این پیشتازان باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • فریاد شیران: سرمربی تیم ملی شجاعت استفاده از جوانان را ندارد
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان
  • قلعه‌نویی: آزمون بخاطر علاقه به مردم ترکمن به عشق‌آباد آمده