Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری تبریز گفت: پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های ‌خدماتی سطح شهر، با تنظیم منابع مالی و پشتوانه‌های اجرایی لازم پیگیری می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازتبریز بیدار ،محمدحسین اسحقی با بیان این مطلب اظهار داشت: در کنار تامین هزینه‌های جاری و پرداخت به موقع حقوق کارکنان و کارگران، پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های خدماتی با جدیت در حال پیگیری است و مشکل جدی از بابت منابع مالی برنامه‌های اجرایی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: مطابق نظارت‌ها و بازدیدهای اخیر، پروژه‌های جاری مناطق، از قبیل طرح‌های بهسازی، آسفالت‌ریزی و برنامه‌‌های خدمات محله‌ای، با کیفیت مورد انتظار پیش می‌رود.


سرپرست شهرداری تبریز با بیان این‌که پرداخت به موقع حقوق، مهم‌ترین دغدغه مالی در مدیریت شهرداری تبریز متذکر شد: در ماه‌های اخیر، در حالی که بیشتر شهرداری‌های کشور با مشکلات اساسی و تاخیر‌های مدت‌دار در پرداخت مطالبات جاری خود مواجه بوده‌اند، حقوق کارگران و کارمندان شهرداری تبریز با کمترین تاخیر زمانی پرداخت شده که این امر، نقطه‌قوتی در مدیریت مالی شهرداری تبریز به شمار می‌رود.


اسحقی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به محوریت پنج پروژه شهر در برنامه‌های عمرانی تبریز ۲۰۱۸ گفت: پنج پروژه مقبره‌الشعرا، مرکز همایش‌های بین‌المللی، محورهای گردشگری، میدان آذربایجان و پیاده‌راه جمهوری اسلامی اولویت‌های شهرداری تبریز در حوزه عمران است؛ خوشبختانه هر پنج پروژه به تناسب بودجه‌های توزیعی، در حال پیگیری بوده و توقفی در اجرای هیچ‌‌ یک مشاهده نمی‌شود.


وی با اشاره به این‌که کاهش هزینه‌های اجرایی و مدیریت منابع، آرمان مالی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: تلاش بخش‌های مختلف شهرداری، پیگیری برنامه‌های جاری با مد نظر قرار دادن صرفه‌جویی و پرهیز از هزینه‌های زاید است؛ با حفظ همین روند مصمم هستیم که در کنار پیشرفت پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های خدماتی و فرهنگی شهر را با حفظ کیفیت خدمت‌رسانی، پیش ببریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت اقتصادی و ترانزیتی این پروژه تسریع در روند عملیات اجرایی بر اساس جدول زمانبندی لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جلسه پیگیری اجرای آزاد راه ارومیه _تبریز با تاکید بر سرعت بخشی به تعیین تکلیف پیمانکاران در قطعات یک تا چهار این پروژه، تسریع در امور برای اتمام روند این اجرایی این پروژه را خواستار شد.

وی افزود: به جهت اهمیت اقتصادی و ترانزیتی و در راستای کاهش تلفات جاده‌ای و ایمنی مسافرین در این محور تکمیل و بهره برداری این طرح در کمترین زمان ممکن و بر اساس جدول زمانبندی، لازم و ضروری بوده و پیگیری اجرای این طرح در برنامه کاری اداره کل قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای این پروژه از مطالبات عمومی و تأکیدات استاندار آذربایجان‌غربی بوده و در دستور کار جدی راه و شهرسازی استان قرار دارد

در ادامه این جلسه محمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و منابع وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: تأمین منابع مالی و هماهنگی جهت مشارکت شرکت‌های پیمانکاری در کمترین زمان ممکن برای روند تکمیل و اتمام این پروژه در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 751541

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند