Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه چاپ سرزمین های اشغالی از تصمیم مقامات رژیم صهیونیستی در تخلیه شهرهای صهیونیست نشین شمونا و سدیروت در صورت بروز جنگ، از بیم نفوذ رزمندگان مقاومت لبنان و فلسطین پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، روزنامه یدیعوت آحارونوت چاپ سرزمین های اشغالی از اقدام صهیونیستها در تخلیه شهر های صهیونیست نشین در صورت بروز جنگ با مقاومت فلسطین در غزه و حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه صهیونیست اعلام کرد که شهر سدیروت در نزدیکی غزه و کریات شمونا در نزدیکی لبنان در صورت بروز جنگ تخلیه خواهند شد.

یدیعوت آحارونوت این تصمیم را اتخاذ شده از سوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و آویگدور لیبرمن وزیر جنگ این رژیم دانست و علت آنرا ترس و نگرانی از ورود رزمندگان مقاومت فلسطین و لبنان به این شهرهای صهیونیست نشین و حملات موشکی احتمالی دانست.

این رسانه صهونیسیت گزارش داد: علاوه بر این، تصمیم مذکور در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه حماس و حزب الله موشک کوتاه برد خود را توسعه داده اند و این موشکها قادر به حمل کلاهک حامل صدها کیلوگرم مواد منفجره است که می تواند اتاق امن را تخریب کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۲ اسراییلی در عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های عبری زبان از وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، عملیات مذکور از طریق زیر گرفتن عناصر صهیونیست در محله رومیما واقع در قدس اشغالی انجام شد.

در این عملیات ۲ صهیونیست زخمی شده اند. رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که عاملان این عملیات موفق شدند از محله مذکور به سلامت بگریزند.

هنوز جزئیات بیشتری در خصوص این عملیات منتشر نشده است.

کد خبر 6085007

دیگر خبرها

  • شهر ارواح، کریات شمونا
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک 35 موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی +فیلم
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • زخمی شدن ۲ اسراییلی در عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی