Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموری که به عنوان مطلع در دادگاه حضور داشت در اواسط دفاعیات خود حالش بد شد و غش کرد. آفتاب‌‌نیوز : در نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده قتل بنیتا نماینده دادستان، معاون حقوقی فرماندهی استان تهران، نمایندگانی از نیروی انتظامی پاکدشت و کارآگاهان حضور داشتند.

به گزارش مهر، در اواسط جلسه رئیس کلانتری خاتون آباد (از توابع پاکدشت) به عنوان مطلع و با درخواست قاضی پرونده در جایگاه حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درخصوص اقدامات انجام شده از سوی کلانتری منطقه گفت: محلی که ماشین در آن پیدا شده یکی از خیابان های کم‌جرم منطقه بوده است.

وی افزود معمولا ما بر اساس جغرافیای جرم واحدهای گشت خود را فعال می کنیم.

این سروان نیروی انتظامی توضیح داد: من حتی نمی‌دانستم سارق چه کسی است و متهم ردیف اول را اکنون و برای بار اول در دادگاه می بینم. با توجه به اینکه خیابان مورد نظر از جمله خیابانهای کم‌جرم‌خیز بوده واحدهای گشت ما در آنجا کمتر تردد داشتند.

اين مامور مي‌خواست مابقی اقدامات کلانتری مربوطه را ارائه دهد که ناگهان غش کرد و روی زمین افتاد.

غش کردن این مامور نیروی انتظامی که به عنوان مطلع در دادگاه حضور داشت تنها حاشیه جلسه نبود. مادربزرگ بنیتا هم پس از حضور متهم ردیف اول در جایگاه و با دیدن وی حالش بد شد و با حالتی بسیار بد به بیرون از جلسه انتقال داده شد تا به بیمارستان اعزام شود.

اگرچه خانواده بنیتا در طول قرائت کیفرخواست و همچنین دفاعیات متهم با اشک و ناله به حرف‌هاي آنها گوش می‌دادند اما در لحظه‌ای که وکیل مدافع خانواده بنیتا پس از حضور در جایگاه شیشه شیر و شیرخشک بنیتا را به حضار دادگاه و رئیس دادگاه نشان داد علاوه بر خانواده بنیتا و بستگانش بسیاری از حضار نیز با مادر بنیتای هشت ماهه همدردی کردند.

کوشا وکیل مدافع خانواده مقتول با در دست داشتن شیشه شیر بنیتا خطاب به متهمان گفت: شما می توانستید فقط چند قطره آب یا کمی شیر از ساک بچه بیرون آورده و به وی بدهید تا تلف نشود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت

آفتاب‌‌نیوز :

مهران رجبی با حضور در برنامه جعبه سیاه درباره حضورش در سریال پایتخت برای نقش بهبود توضیح داد و گفت: «از من هم برای بازی در این سریال دعوت شد، اما آن زمان درگیر سریال دردسر‌های عظیم بودم. بعد دیدم مهران احمدی بهتر از من بازی می‌کند.»

کاربران به این ویدئو واکشن‌های متفاوتی داشته‌اند. برخی عدم حضور او را مایه تاسف دانسته و معتقد بودند اگر مهران رجبی در گروه بازیگران پایتخت بود این سریال جذاب‌تر می‌شد، اما نظر عده‌ای دیگر خلاف این موضوع بود و احمد مهران‌فر را بهترین گزینه برای نقش بهبود می‌دانستند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران