Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:35:05 GMT

بیست و نهمین جشنواره تئاتر هرمزگان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۰۲۳۶۶

بیست و نهمین جشنواره تئاتر هرمزگان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر هرمزگان از فردا ۲۱ شهریور ماه در پلاتو آفتاب و فرهنگسرای طوبی بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، علیرضا درویش‌نژاد ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر هرمزگان 8 گروه نمایشی از شهرستان‌های مختلف استان حضور دارند که باهم رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع این هشت گروه، دوگروه از بندرعباس، سه گروه از رودان و یک گروه از شهرستان‌های میناب، هرمز، پارسیان در جشنواره بیست و نهم تئاتر هرمزگان حضور دارند.

مدیر‌کل ارشاد هرمزگان در ادامه در تشریح اکران نمایش‌ها گفت: در روز اول نمایش دوزخ، برزخ، ما و دیگران به کارگردانی ناصر عابدینی از شهرستان رودان و همه دختولوک ها منم به کارگردانی گلنساء زارعی در فرهنگسرای طوبی، نمایش آدم و هوا به کارگردانی ناصر دلدار از پارسیان و دستمال سفید به کارگردانی علی اصغر کمالی از شهرستان رودان به روی صحنه می‌روند.

به گفته درویش نژاد، روز چهارشنبه 22 شهریور در پلاتو آفتاب نمایش اعداد در بیابان به کارگردانی محمد سلامتی از جزیره هرمز و جایی برای گلدان به کارگردانی علی رحیمی از میناب به روی صحنه می‌رود.

وی ادامه داد: پنج شنبه 23 شهریور نیز در پلاتو آفتاب نمایش عکاس باشی لیرشا به کارگردانی مصیب داوری از شهرستان رودان و مادرم دوباره مرد به کارگردانی کورش سلمانی دهبارز از بندرعباس اجرا خواهد شد.

مدیر‌کل ارشاد هرمزگان گفت: داوری این دوره از جشنواره برعهده رحمت امینی، مریم معترف و اردشیر صالح پور می‌باشد.

درویش نژاد با بیان اینکه داوران علاوه بر داوری آثار نمایشی، کارگاه‌های تخصصی تئاتر و بازیگری نیز برگزار خواهند کرد، زمان اختتامیه جشنواره را جمعه شب 24شهریور ماه در فرهنگسراس طوبی اعلام کرد.

یادآور می‌شود، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان 21 تا 24 شهریور ماه با حضور گروه‌های نمایشی در پلاتو آفتاب بندرعباس و فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزارمی‌شود.

انتهای پیام/

R7720/P1377/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳ کامیون با ۸۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس طرح مقابله با قاچاق اجرا کردند. 

وی افزود: ماموران در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای ایست و بازرسی در سطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: مأموران در مجموع 89 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط کرده و 3 متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 26 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست