Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@04:47:47 GMT

ساخت یک سریال درباره محیط زیست از مهر ماه

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۰۲۳۷۵

سریال «زندگی از نو» که با موضوع محیط زیست در حال پیش تولید است، طبق پیش‌بینی اعلام شده مهر ماه کلید خواهد خورد.

تهیه‌کننده مجموعه «زندگی از نو» در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به موضوع این سریال بیان کرد: دغدغه من محیط زیست است. ما همیشه محیط زیست را لوکس می‌بینیم و توجهی هم به آن نداریم. ما حرف‌های شعاری در این سریال درباره محیط زیست نخواهیم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی شفیعی درباره لوکیشن مجموعه تلویزیونی «زندگی از نو» اظهار کرد: لوکیشن این مجموعه تلویزیونی یکی از شهرهای شمال کشور خواهد بود. ما به چهار شهر شمالی برای انتخاب لوکیشن سفر کردیم و هر کدام از این مکان‌ها برای ما ویژگی خاص خود را دارند. ما باید بررسی کنیم که کدام محل با ویژگی که دارد برای سریال ما مناسب است تا بتوانیم لوکیشن نهایی را انتخاب کنیم.

تهیه‌کننده مجموعه «زندگی از نو» با اشاره به بازیگران این مجموعه بیان کرد: بازیگران این مجموعه تلویزیونی قطعی انتخاب نشده‌اند و تا ۱۰ روز آینده بازیگران مشخص خواهند شد. ما مذاکره خود را با برخی بازیگران شروع کردیم و در حال ترکیب نهایی بازیگران هستیم. بعضی از بازیگران مورد نظر ما چهره و برخی هم بازیگر تئاتر هستند. همچنین از بازیگران محلی هم در این کار استفاده خواهیم کرد. زمانی که به ترکیب نهایی مناسب برسیم بازیگران را اعلام می‌کنیم.

او درباره داستان مجموعه تلویزیونی «زندگی از نو» اظهار کرد: این مجموعه درباره زوج جوانی است که از آلودگی تهران خسته می‌شوند و برای زندگی به شمال کشور می‌روند و در این شهر برای آن‌ها ماجراهایی پیش می‌آید.

مهدی شفیعی در پایان گفت: سریال ۲۶ قسمتی «زندگی از نو» به کارگردانی کاوه سجاد حسینی طبق پیش بینی اعلام شده مهر ماه کلید خواهد خورد و از شبکه پنج سیما به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • (ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • (ویدئو) تغییر بارورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت