Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@20:22:21 GMT

مسعود ده نمکی از ترس‌هایش در جوانی می‌گوید

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۰۲۸۱۳

مسعود ده نمکی از ترس‌هایش در جوانی می‌گوید

به گزارش پارس نیوز،

مسعود ده نمکی کارگردان فیلم‌های «اخراجی‌ها» و «رسوایی» امشب، ساعت 20 مهمان سروش صحت مجری برنامه «کتاب باز» در شبکه نسیم می شود.

وی در این برنامه خاطراتی از جبهه تعریف می کند و اینکه از سیم خاردارهای جبهه و سوسک و موجودات ریز خاکی ترس داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین فصل از برنامه «کتاب باز» با اجرای سروش صحت و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان، روزهای زوج ساعت 20 روی آنتن شبکه نسیم می رود و افشین صادقی زاده سردبیری آن را بر عهده دارد.

در قسمت های پیشین این برنامه جمشید مشایخی، کوروش تهامی، لیندا کیانی و رضا کیانیان حضور یافتند و از کتاب های مورد علاقه، قصه‌های کودکی و خاطره های خود با کتاب سخن گفتند.

«کتاب باز» از سه بخش گفتگو با مهمان و آیتم تشکیل شده است که در بخش پایانی برنامه مهمانان در یک مسابقه شرکت کرده و برای مخاطبان قصه می‌ گویند. قرار است برنامه حال خوبی را برای کتاب‌ دوستان ایجاد کند و مهمانانی را دعوت می ‌کند که به ‌نوعی کتاب‌ باز هستند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این جشنواره که عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا(ع) است، ۱۲ نفر از شاعران کودک و نوجوان سروده‌های خود را برای شرکت کنندگان در همایش خواندند.

همچنین در این رویداد از جواد محقق هم تجلیل شد، جواد محقق نویسنده، شاعر حوزه کودک و نوجوان و روزنامه‌نگار همدانی است که در سال ۱۳۳۳ متولد شده است و از استادان برجسته و به نام کشور هستند.

کتاب های هم سرو هم صنوبر، باران بهانه بود و صحن حرم با موضوع امام رضا(ع) از جمله آثار این هنرمند برجسته است.

رونمایی و نقد کتاب این لحظه‌ها را دوست دارم از خانم مریم زرنشان نویسنده همدانی از دیگر برنامه های این جشنواره ملی است.

موضوع این کتاب نیز درباره امام رضا(ع) است، خانم زرنشان هم نویسنده و هم شاعر هستند که در حوزه کودک و نوجوان فعالیت دارند.

این جشنواره ملی از جمله برنامه‌های جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) است که به مناسبت دهه کرامت در همدان برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • تعبیر جالب مسعود ده‌نمکی از فعالیت‌های شهید آوینی + فیلم
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ