Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:57:46 GMT

دستگیری سه متهم به قتل نوجوان خان ببینی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۰۳۰۶۳

دستگیری سه متهم به قتل نوجوان خان ببینی

گرگان - ایرنا - رئیس حوزه قضایی شهر خان ببین در شرق استان گلستان گفت: در پی وقوع یک قتل در بامداد امروز در آبشار این شهر، سه متهم به قتل نوجوان 16 ساله دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان گلستان، محمود وکیلی روز دوشنبه در این خصوص افزود: بامداد امروز زن و مرد جوانی با مراجعه به کلانتری خان ببین مدعی شدند پسر نوجوانشان به آنها خبر قتل یکی از دوستانش را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: در پی این گزارش، ماموران با مراجعه به محلی که پسر نوجوان آدرس داده بود، پیکر بی جان یک پسر 16 ساله را در جنگل های شیرآباد خان ببین کشف کردند.
وی ادامه داد: در تحقیقات از این پسر نوجوان، دو دوست دیگر او نیز شناسایی و دستگیر شدند.
به گفته رئیس حوزه قضایی خان ببین، یکی از این سه نوجوان به قتل دوستش اعتراف کرده و گفته بامداد امروز در دورهمی که در منزل یکی از این نوجوانان برگزار شده بود، پس از مشاجره لفظی با استفاده از کمربند، دوست خود را خفه کرد و پس از قتل با کمک دوست دیگرش، جنازه را به جنگل بردند و رها کردند.
وکیلی افزود: هر چند این نوجوانان علت قتل را خصومت شخصی بین قاتل و مقتول عنوان کرده اند اما کشف علت واقعی قتل، نیازمند بررسی های بیشتر است.
به گفته وکیلی، بررسی های نخستین نشان می دهد، تعدادی از این نوجوانان در خانواده های از هم پاشیده زندگی می کنند.
وکیلی به اشاره به این که این چهار نفر متولد سال های 80 و 81 هستند به خانواده توصیه کرد: بیشتر بر رفتار فرزندان و دوستانی که انتخاب می کنند نظارت کنند.
3014/1860
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار را در شهرستان آبادان شناسایی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد اعلام شده است، تصریح کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6086690

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس