Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز - دانشگاه شیراز با کسب ۱۲ عنوان برتر در دهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی کشور (تیتر ۱۰) موفق شد در جمع ۴ دانشگاه برتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، در جشنواره نشریات دانشجویی تیتر ۱۰ دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ و آزاد اسلامی حضور داشتند و با بیش از ۳۷ هزار و پانصد اثر در بخش های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه شیراز نیز با بیش از ۲هزار و هشتصد اثر (با کسب جایگاه اول در آثار ارسالی در بین دانشگاه های وزارت علوم) در این جشنواره شرکت کرد.

نشریات دانشگاه شیرازدر مرحله نخست اعلام نتایج با تعداد " ۲۲ نامزد دریافت جایزه " در جایگاه چهارم در بین تمامی دانشگاه های کشور قرار گرفت و در مرحله دریافت جوایز این رقابت رسانه ای نیز با ۷ رتبه اول؛ ۱ رتبه دوم؛ ۳ رتبه سوم؛ و ۱ رتبه شایسته تقدیر و در مجموع از " ۱۲ رتبه " ، پس از دانشگاه های تهران، شهید بهشتی و فردوسی مشهد جایگاه چهارم دانشگاه های وزارت علوم را به خود اختصاص داد.

گفتنی است، دانشگاه شیراز در حال حاضر دارای ۱۸۷ عنوان نشریه مجوزدار و ۱۵۴ عنوان نشریه فعال در زمینه های مختلف می باشد و سالانه در این دانشگاه بیش از ۱۵۰ هزار نسخه نشریه منتشر می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • نشریات دانشجویی روایتگر صادق جنبش‌های دانشگاه‌های غربی از وضعیت غزه باشند
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی