Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@04:53:55 GMT

قاچاق ترین قلیان ایران! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۰۳۱۶۱

قاچاق ترین قلیان ایران! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، در این عملیات مقدار ۴ کیلو و ۶۳۰ گرم ماده مخدر شیشه که قاچاقچیان به شکل قلیان در آورده بودند و قصد داشتند این میزان ماده مخدر را از طریق یک بسته پستی جابه جا کنند، کشف شد.

قاچاقچیان این مقدار مواد مخدر را که از نوع متامفتامین خالص بود، با شگردی خاص و در قالب صنایع دستی به شکل قلیان کامل طراحی و با مواد رنگی و اکلیل ساخته و تزئین کرده بودند و به طرز ماهرانه‌ای به شکل قسمت‌های مختلف قلیان درآورده و سپس با روکش‌های مخصوص سر هم کرده بودند، اما ماموران گمرک امانات پستی فرودگاه امام خمینی (ره) با هوشیاری به این ترفند پیچیده قاچاقچیان پی برده و موفق شدند این میزان ماده مخدر از نوع شیشه را کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کشف این محموله روانگردان شیشه با پشتوانه مهارت و تجربیات ماموران گمرک و در نظر گرفتن شاخص‌های خطر در ارزیابی غیابی و بهره گیری بهینه از تجهیزات کنترلی ایکس ری صورت گرفته است.

تعداد تجهیزات کنترلی ایکس ری گمرکات در دولت یازدهم سه برابر شده و روند تجهیز گمرکات به تجهیزات کنترلی

ایکس ری کامیونی و چمدانی در دولت دوازدهم نیز ادامه دارد.

ماموران گمرک ایران در سال ۲۰۱۷ بر اساس ارزیابی سازمان جهانی گمرک (wco) بیشترین تعداد عملیات موفق را در کشف انواع مواد مخدر انجام داده اند و بر اساس ارزیابی سازمان جهانی گمرک رتبه نخست مبارزه با مواد مخدر در میان گمرکات جهان به گمرک ایران اختصاص دارد.

همچنین گمرک ایران رتبه دوم جهانی را در مبارزه با انواع تخلفات و قاچاق کالا در اختیار دارد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2990060699707878108 برچسب‌ها : ایکس ری شیشه قلیان شیشه ای! لینک کوتاه : اخبار مرتبط کشف لابراتور شیشه در قم +عکس یکشنبه 8 مرداد 1396 10:00 کشف ۵ کیلو تریاک با شیشه و هروئین و یک مایع مشکوک جدید شنبه 14 مرداد 1396 14:22

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها ترفندی که در صورت گیر کردن پدال گاز، باید بدانید یارانه ها در حسرت هدفمندی / بنز عجیب آقای رئیس جمهور با خطرناک‌ترین موجودات روی کره زمین آشنا شوید + عکس خلبان ناشی یک کامیون نخاله وارد باند فرودگاه امام (ره) کرد افتخار پسر به قتل پدر! +عکس کاهش وزن با ترکیب جادویی عسل و آبلیمو مرگ دلخراش یک مادر مقابل چشمان کودکانش 6 راهکار حرفه‌ای برای پیشگیری از پیری زودرس مهمانان وحشتزده هتل میامی +عکس عادت عجیبی که این دختر را تا یک قدمی مرگ برد +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها تصاویری از تجهیزات و قدرت دفاعی ایران سردار سلیمانی از نگاه هنرمندان، سیاستمداران و مردم ترامپ در مواجهه با هیولای بزرگ مشاهده گوشی جدید ایسوس در بنچمارک GFXBench به لطف نوآوری جدید اینتل دسترسی به فناوری 5G زودتر میسر می‌شود + عکس کلینتون: شکست اخیر مرا اذیت می‌کند تلگرام از پیشنهاد رشوه FBI برای دسترسی به اطلاعات کاربرانش خبر داد گوشی هوشمند اندروید وان موتورولا در راه است + عکس بازگشت TVR پس از 12 سال +تصاویر اسنپ و تپسی در کرج از دسترس خارج می‌شود آخرین مطالب همه سایت 17:52 قاچاق ترین قلیان ایران! +عکس 17:52 نخستین رئیس‌جمهور زن سنگاپور انتخاب می شود 17:48 هشدار کره شمالی به آمریکا 17:45 حضور شبکه چهار با 14 اثر در جشنواره رسانه ای الغدیر 17:45 کشف 16 قبضه سلاح در خوزستان 17:32 مرگ 5 نفر در پی حریق یک دستگاه تانکر سوخت 17:00 تصاویری از تجهیزات و قدرت دفاعی ایران 16:54 واکنش بازار به توقف فروش ارز مسافرتی 16:52 بررسی معضلات مسکن در برنامه تهران 20 16:35 ترس مسعود ده نمکی از سوسک و سیم خاردار! فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان

سرهنگ جواد مراونه گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری قلیان و برخورد با صنوف متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران کلانتری ۱۴ کوت درراستای اجرای این طرح پس ازهماهنگی بامرجع قضائی ۴ واحدقهوه خانه متخلف را پلمپ و تعداد ۸۷ جام قلیان جمع‌آوری کردند.

سرهنگ مراونه ادامه داد: متصدیان این واحد‌های صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در پایان با تأکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در شهرستان به خانواده‌ها توصیه می‌کند: بیشتر از همیشه مراقب فرزندانشان باشند تا در این روزه‌ها که مدارس و مراکز آموزشی تعطیل هستند قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌ها به پاتوق آنها تبدیل نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • «قلیان اکسیژن» در مرحله آزمایش است/ برای نتیجه‌گیری زود است
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان