Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وب‌گردی را مشاهده می‌کنید.

قاتل: اعدامم کنید وگرنه داعشی می‌شوم! +عکس

مرد جوان که پس از قتل یکی از دوستانش به سراغ پدرش رفت و او را به سبک داعشی به قتل رساند ادعا می کند اگر آزاد شوم به داعش می پیوندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگشتری که جلاد معروف داعشی را از پای درآورد!

یک جلاد داعشی در استان دیالی عراق، به وسیله یک انگشتر شناسایی شد.

با خطرناک‌ترین موجودات روی کره زمین آشنا شوید+تصاویر

دنیای وحش یکی از جالب‌ترین چیز‌هایی است که در این کره خاکی می‌توان دید و زندگی شگفت انگیز موجودات آن، انسان‌های زیادی را به خود جذب می‌کند.

همدستی بانوی مرگ و رژیم صهیونستی در کشتار مسلمانان/ ارتش رهایی‌بخش روهینگیا یا ماشین کشتار آل سعود؟

فاجعه انسانی میانمار و نسل‌کُشی مسلمانان این کشور مثل هر تراژدی جهان کنونی بار دیگر رسوایی تمام مدعیان حقوق‌بشر با تمام دم‌ودستگاه‌های عریض‌وطویل‌‌شان را بر مردمان آزاده جهان عیان کرد.

با همه همسران و فرزندان دونالد ترامپ آشنا شوید+تصاویر

در سال ۱۹۷۷،‌ دونالد ترامپ با ایوانا ماری زلنیچکوا که اصالتا اهل چکسلواکی بود ازدواج کرد، ایوانا در آن زمان یک مدل بود و پیشتر عضو ذخیره تیم اسکی چکسلواکی در المپیک سال ۱۹۶۸ بود.

دختران دردسرساز آمریکایی/ پدیده ای جدید به نام طوفان های زنانه و مردانه!

طی ۱۰۰ سال اخیر برای توفان‌ها اسم انتخاب شده، چون به ادعای سازمان جهانی هواشناسی به یاد آوردن اسامی نسبت به اعداد و عبارات فنی برای مردم ساده‌تر است.

تور عروس و مفاهیم ناراحت کننده ی نهفته در آن

گفته می شود که این سنت بخشی از فرهنگ یونان بوده است تا شر سایه ی ارواح خبیث را از سر عروس کم کند. طبق اعتقاد آنها پوشاندن صورت عروس باعث استتار آنهاست.

اولین چیزی که در تصویر می‌بینید، چیست؟

تست های روانشناسی بر اساس خطای دید امروزه بسیار رایج شده و کاربران اینترنت و روانشناسان از آن ها استفاده زیادی می برند.

تب داغ «تابستان پارتی» در آخرین روزهای شهریور

بعد از برگزاری تورهایی تحت عنوان همسریابی، حالا چشم ها به تابستان پارتی های در آخرین روزهای این فصل روشن شده است؛ پارتی های تابستانی همراه با رقص، پایکوبی و شیرجه.

و اینک حماسه «حاج حسین قمی» فرمانده شهید حججی

درباره شهید «مرتضی حسین‌پورشلمانی» که در جبهه و در بین رزمندگان سوریه و عراق به «حاج‌حسین قمی» شهرت داشت، گفتنی‌های منحصر به فردی وجود دارد.

انتهای پیام/

پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس ماکرو از حشره اجتماعی با سابقه‌ای 130 میلیون ساله

عصر ایران - مورچه‌ها، حشراتی اجتماعی که در کنار زنبورها و زنبورهای عسل، به راسته بال‌داران تعلق دارند، دنیایی شگفت‌انگیز و پیچیده را تشکیل می‌دهند. این موجودات که از اجداد زنبورگونه‌ای در دوران کرتاسه (حدود 110 تا 130 میلیون سال پیش) تکامل یافته‌اند، با تنوع بی‌نظیر خود، نقشی کلیدی در اکوسیستم‌های مختلف ایفا می‌کنند.

تاکنون بیش از 14 هزار گونه از مورچه‌ها شناسایی شده‌اند، اما تخمین‌ها نشان می‌دهد که تعداد واقعی آنها می‌تواند به بیش از 22 هزار گونه برسد. مورچه‌ها با آنتن‌های زاویه‌دار و ساختار سه‌بخشی بدن خود به همراه کمر باریکشان به راحتی قابل تشخیص هستند. مطالعه این موجودات جذاب، علم "میرمکولوژی" نامیده می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عکس ماکرو از حشره اجتماعی با سابقه‌ای 130 میلیون ساله
  • فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • برخورد یک شراره خورشیدی به زمین چقدر خطرناک است؟
  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • با نواده پژو ۴۰۵ معروف آشنا شوید /عکس
  • ببینید | لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی / حاوی تصاویر ناراحت‌کننده
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • ناتو زنگ خطر را به صدا درآورد