Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در سال جاری بیش از 13 میلیارد ریال برای تعمیر، تجهیز و توسعه خانه‌های عالم در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان ظهر امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی قوچان در جمع خبرنگاران مهم‌ترین برنامه این سازمان را ساماندهی شبکه تبلیغی خود به‌منظور حضور پررنگ در نقاط مختلف شهری و روستایی استان دانست و گفت: طی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مبلغین به هر مکان مورد درخواست مردم به‌منظور تبلیغ حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: با پیش‌بینی‌های انجام‌شده سه هزار و 500 روحانی و مبلغ در ایام محرم و صفر به نقاط مختلف این استان به‌منظور تبلیغ اعزام می‌شوند که نقطه کانونی اولیه است.

وی با اشاره به اینکه 20 درصد مبلغان کشور در این استان مستقر هستند، ابراز داشت: امروز علیرغم تبلیغات گسترده دشمن طی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده باید از ظرفیت‌های مردمی برای پر کردن خلأها استفاده کرد.

حجت الاسلام لطفیان در ادامه سخنان خود ضمن بیان این نکته که تعداد خانه‌های عالم خراسان رضوی 600 خانه است، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به شرایط مطلوب همین تعداد خانه عالم دیگر در سطح استان نیازمندیم که در سال جاری بیش از 13 میلیارد ریال برای تعمیر، تجهیز و توسعه خانه‌های عالم در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی بهره‌بردار از شبکه تبلیغ بوده و تولید بر عهده حوزه‌های علمیه است که متأسفانه کشور و به‌تبع خراسان رضوی از کمبود مبلغ به‌ویژه در سطح روستاها رنج می‌برد اما بازهم بیشترین مبلغ سطح کشور در این استان وجود دارد.

وی هیأت‌های مذهبی را بزرگ‌ترین نهاد اجتماعی کشور دانست و افزود: این نهاد به‌منظور پاسداشت فرهنگ ارزشمند اهل‌بیت علیهم‌السلام مشغول به فعالیت بوده و بهترین فرمول در مدرسه اهل‌بیت برای آموزش به مردم به شمار می‌آیند.

حجت الاسلام لطفیان در ادامه داشتن هیأت طراز انقلاب اسلامی را یکی از نقاط قانونی و موردتوجه این سازمان خواند و بیان داشت: از هیأت‌های مذهبی انتظار می‌رود در حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود پیدا کنند،.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: امروز متأسفانه آسیب‌های اجتماعی چهره جامعه اسلامی را مکدر جلوه می‌دهد که برای زدودن این آسیب‌ها برنامه‌ای میان‌مدت و درازمدت در حال طرح‌ریزی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی وسایل خانه در محدوده شهرک سیدی، ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.   سردار احمد نگهبان افزود: در بررسی یکی از سرقت‌ها در خیابان شهید نقیبی فر، مشخص شد سارقان در نبود صاحبخانه، همه وسایل و حتی تأسیسات خانه را به ارزش سه میلیارد ریال سرقت کرده اند.   این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد با بررسی دقیق صحنه جرم و با توجه به سرنخ‌های به جامانده، سرانجام یکی از متهمان را شناسایی کردند و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.   وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، تعداد زیادی از اموال مال باخته‌ها را کشف کردند.   سردار نگهبان افزود: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۶ فقره سرقت وسایل خانه در محدوده شهرک سیدی با همدستی یکی از دوستانش و فروش اموال مسروقه به دو مالخر، اعتراف کرد.   وی گفت: در ادامه این عملیات با دستگیری همدست متهم و دو مالخر، تعداد زیادی اموال مسروقه شامل پنج عدد شیرآلات اهرمی، بیش از ۵۰ عدد کلید و پریز، دو عدد ساعت مچی، پنج عدد ادکلن، چهار کیسه برنج، بیش از ۵۰ قلم ظروف آشپزخانه، دستگاه سرخ کن، توستر، چرخ گوشت و آبمیوه گیری کشف کردند و به مال باخته‌ها تحویل دادند.   جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی