Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته فوتسال در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال ایران صحبت‌های عجیبی مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان در حاشیه مراسم بدرقه تیم‌های ملی فوتسال درباره حواشی مراسم برتر‌ین‌ها گفت: چون تقویم ما بسیار فشرده بود نتوانستیم مراسم را زودتر برگزار کنیم.

او درباره پاداش یک سکه‌ای به برترین‌ها توضیح داد: ما به دنبال تقدیر معنوی بودیم و نمی‌خواستیم کار تبلیغانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کل هزینه ها نیز از جیب فوتسال بود و هنوز در فوتسال توانمندی مالی نداریم و بیشتر باشگاه‌ها از بخش خصوصی هستند. بنابراین نمی‌توانیم افتخارات فوتسالی‌ها را با مسایل مالی ارزیابی کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال همچنین درباره عدم پرداخت پاداش سومی جهان گفت: فدراسیون مشکلات مالی دارد اما تلاش می‌کنیم تا فردا پاداش‌ها به دستشان برسد!

او درباره نظرسنجی از تیم‌های فصل جدید برای برترین‌های پارسال گفت: تیم‌هایی که امسال شرکت کردند پارسال هم در فوتسال بودند. سازوکار انتخاب برترین‌ها ایرادهایی هم دارد اما تجربه ما بیشتر شد و برای سال آینده ضوابط و معیار خواهیم داشت.

کفاشیان درباره غیبت چهره‌های شاخص در مراسم برترین‌ها تصریح کرد: همه دعوت شدند اما نیامدند. ما به همه دعوتنامه فرستادیم و حتی سعی کردیم آن‌ها روی سن بیایند. شمس نیز ظاهرا دعوت کردیم اما دعوت از او خیلی هم مهم نیست!

سرپرست کمیته فوتسال درباره قهر ادامه دارش با شمس بیان کرد: با شمس مشکل ندارم. او جزو کادر فنی ماست و به ما کمک می‌کند.

کفاشیان درباره اینکه هیچ نامزدی از تیم دبیری نائب قهرمان لیگ در بین برترین‌ها حضور نداشت،‌خاطرنشان کرد: از همه هیات‌ها و باشگاه‌ها استعلام کردیم و رای گرفتیم اما این ایراد باید برطرف شود و ما باید ضابطه تعیین کنیم.

او تاکید کرد: نامزدها را ترابیان انتخاب کرده بود و ما فقط رای گیری کردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات با حضور برترین ورزشکاران در بخش تکنیک (ممای) از باشگاه‌های برتر استان بوشهر به مدت یک روز برگزار شد.

این مسابقات در چهار رده سنی و اجرای هفت خط کونگ فو تو آ در بخش بانوان با حضور ۷۵ ورزشکار برتر از باشگاه استان بوشهر برگزار شد.

در پایان به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی استان بوشهر و مدال مسابقات اهدا شد و باشگاه مهر عالی‌شهر مقام اول مسابقات باشگاه آماتا مقام دوم و باشگاه آذرخش مقام سوم را کسب کردند.

نایب رئیس امور بانوان کونگ فو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر قهرمانان بخش ممای کونگ فو توآ استان بوشهر را از برترین‌های کشور اعلام کرد و گفت: از تمامی مربیان و ورزشکاران انتظار داریم سطح فنی خود را در سال جدید جهت کسب مقام‌های برتر حفظ کنند

طیبه عبدالهی از مسئول کمیته مسابقات مریم برگستوان و کادر اجرایی و داوران این دوره از مسابقات پریسا پیشه ور و نهال احمدزاده و خانم کریم زاده، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097348

دیگر خبرها

  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم)
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند