Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور در حکمی آقایان دکتر حسام الدین آشنا و علی جنتی را برای یک دوره دوساله به عنوان «نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما» منصوب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام حسن روحانی همچنین از زحمات و تلاش‌های رحمانی فضلی در دوران عضویت در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تشکر و برای وی از درگاه ایزد متعال ، توفیق روزافزون مسالت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن حکم دکتر روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر حسام الدین آشنا
جناب آقای علی جنتی
در اجرای بند «۱» ماده «۱» و ماده «۲» قانون نحوه اجرای اصل ۱۷۵ قانون اساسی و با عنایت به تعهد، شایستگی و سوابق مفید جنابعالی، به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان «نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما» منصوب می شوید.
امید است ضمن همکاری موثر با سایر اعضای محترم آن شورا در انجام وظایف نظارتی مقرر در قانون یاد شده، با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • انتصاب فرستاده جدید آمریکا در خاورمیانه؛ نمایش جدید بایدن در غزه