Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- صعود تیم های ایران و اندونزی به مرحله نیمه نهایی چهل و پنجمین دوره رقابت های فوتبال دانش آموزان آسیا در پایان چهارمین روز این مسابقات در شیراز قطعی شد.

به گزارش ایرنا، در چهارمین روز برگزاری این رقابت ها، تیم ایران شامگاه دوشنبه با نتیجه یک بر صفر برابر تیم چین به برتری رسید و صدرنشین گروه دوم این رقابت ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازی که از روز چهارم این مسابقات در ورزشگاه بعث شیراز برگزار شد تیم ایران با ارایه یک بازی برتر با یک گل حریف خود را مغلوب کرد و ضمن قرار گرفتن در صدرجدول ، صعود خود را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرد.
بازیکنان تیم ایران برابر چین در صورتی که قدر فرصت ها را می دانستند با گل های بیشتری این تیم را شکست می دادند اما این بازی با تنها گل ارشیا عباسی که در دقیقه 40 به ثمررسید یک بر صفر به سود ایران پایان یافت .
تیم ایران در بازی آخر خود در مرحله مقدماتی که فردا ( سه شنبه ) برگزار می شود برای تثبیت صدرنشینی و صعود به عنوان تیم اول گروه به مصاف تیم بدون امتیاز سریلانکا می رود.
در دیگر مسابقه روز چهارم این رقابت ها از گروه 2، تیم مالزی با نتیجه 2 بر یک بر سریلانکا پیروز شد. گل های مالزی را محمد ریدوان به ثمر رساند و ماحمد شابر هم گل سریلانکا را زد.
شامگاه دوشنبه همچنین 2 دیدار از مرحله مقدماتی گروه یک رقابت های فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز برگزار شد.
دیدار تیم های کره جنوبی و تایلند با تساوی 2 بر 2 پایان یافت. گل های کره جنوبی را لی جونگ یوک به ثمر رساند و برای تایلند هم تاناکورن پورنرامدت و واتانا کلومجیت گلزنی کردند .
همچنین تیم منتخب مدارس استان فارس (ایران ب) در چهارمین روز از مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا دروازه تیم هندوستان را گلباران کرد .
در این بازی که عصر دوشنبه در ورزشگاه بعثت شیراز برگزار شد تیم منتخب فارس (ایران ب ) در یک بازی برتر پنج بار دروازه هندوستان را باز کرد و یک گل هم دریافت کرد و در نهایت پنج بر یک به نفع فارس پایان یافت .
سروش انصاری، روح الله صفوی و احمدرضا دهداری هرکدام یک گل به ثمر رساندند و محمدرضا جعفری هم بازیکن 2 گله این تیم بود. تنها گل تیم هندوستان را هم جاگدیپ سینگ به ثمر رساند.
با پایان یافتن چهارمین روز این رقابت ها،در گروه یک تیم اندونزی با 9 امتیاز در صدر قرار دارد و صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی شده است، تیم کره جنوبی با پنج امتیاز دوم است،تیم منتخب فارس هم با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده سوم قرار دارد، تیم تایلند با چهار امتیاز در مکان چهارم ایستاده است و تیم هندوستان هم بدون امتیاز در رده آخر قرار دارد.
لازم به ذکر است امتیاز های تیم منتخب فارس (ایران ب) به دلیل اینکه تنها یک تیم از کشورها می توانند در این مسابقات شرکت کنند، محاسبه نخواهد شد بنابراین از گروه یک، صعود تیم اندونزی به عنوان تیم صدرنشین قطعی شده است و از بین تیم های کره جنوبی و تایلند یک تیم به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.
در رقابت های فوتبال دانش آموزان آسیا،270 فوتبالیست در قالب 9 تیم در ورزشگاه های حافظیه و بعثت شیراز با یکدیگر رقابت می کنند و دیدار نهایی این مسابقات 24 شهریورماه جاری برای تعیین تیم قهرمان برگزار می شود
7368/ 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم فوتبال آتالانتا و مارسی از سری رقابت‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امشب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه ولودروم بندر مارسی به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در حالی برگزار می‌شود که تیم آتالانتا تحت هدایت گاسپرینی در مرحله قبلی رقابت‌ها توانسته بود لیورپول مدعی اول جام را از دور رقابت‌ها حذف کند. مارسی نیز در مرحله یک چهارم نهایی توانست با ضربات پنالتی از سد بزرگ بنفیکا عبور کند. این دو تیم تاکنون در رقابت‌های اروپایی در برابر هم قرار نگرفته‌اند. 

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی