Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@13:28:33 GMT

حسن روحانی سوار بر امن‌ترین خودروی جهان +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۰۵۳۴۶

حسن روحانی سوار بر امن‌ترین خودروی جهان +عکس

مرسدس بنز اس600 آرمور پولمان مدل 2012 که روز گذشته در آستانه قزاقستان در مراسم استقبال از دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور ایران دیده شد ، یک نمونه بسیار پیشرفته و گران‌قیمت برای محافظت اشخاص سیاسی، امنیتی و اقتصادی است که با کد آرمور یا ضد گلوله ، معمولا مورد استفاده دولت‌ها و مقامات سیاسی قرار می‌گیرد. این خودرو دقیقا 80 سال است که کار خطیر عبور و مرور اشخاص بسیار مهم و برحسته جهان از آنگلا مرکل، ملک فهد، معمر قذافی و روسای سازمان ملل تا امپراتور هیروهیتو و محمدرضا پهلوی شاهان مخلوع ژاپن و ایران را بر عهده دارد هفت صبح: روز گذشته تصویری از دکتر روحانی منتشر شد که سر و صدای بسیاری به پا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصویر مربوط به خودروی حامل رییس جمهوری اسلامی ایران در آستانه قزاقستان بود که از گونه سفارشی پولمان آرمور بوده و سطح ایمنی بسیار بالایی دارد. با این خودرو می‌توان از دل تله‌های انتحاری داعش و شهرهای جنگ زده جان سالم به در برد و حتی حملات تروریستی را نیز خنثی کرد گرچه قیمت 500 هزار تا 4/1 میلیون دلاری آن واقعا گران است و کار خریدش را به شدت سخت می‌کند.
مرسدس بنز اس600 آرمور پولمان مدل 2012 که روز گذشته در آستانه قزاقستان در مراسم استقبال از دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور ایران دیده شد ، یک نمونه بسیار پیشرفته و گران‌قیمت برای محافظت اشخاص سیاسی، امنیتی و اقتصادی است که با کد آرمور یا ضد گلوله ، معمولا مورد استفاده دولت‌ها و مقامات سیاسی قرار می‌گیرد. این خودرو دقیقا 80 سال است که کار خطیر عبور و مرور اشخاص بسیار مهم و برحسته جهان از آنگلا مرکل، ملک فهد، معمر قذافی و روسای سازمان ملل تا امپراتور هیروهیتو ومحمدرضا پهلوی شاهان مخلوع ژاپن و ایران را بر عهده داشته و با توجه به محبوبیت تقریبا رقیب مستقیمی ندارد. در عین حال آمریکا تنها کشوری است که برای مقابله مستقیم با اس600 پولمان آرمور محصولی مثل کادیلاک یک (one) تولید می‌کند که تنها یک تا سه عدد از آن ساخته شده و مخصوص رییس‌جمهور آمریکا دونالد ترامپ است.




اما درباره "اس600 آرمور گارد پولمان" گفتنی ها بسیار است. این خودرو با طول دقیق بدنه 6.35 متر و فاصله بین دو محور 4/55متر، حدود 1.14 متر از نمونه‌های عادی اس600 لانگ کشیده‌تر بوده و با سه ردیف صندلی، از آخرین تجهیزات رفاهی، ارتباطی، ایمنی و امنیتی شرکت مرسدس بنز سود می‌برد. دو ردیف عقب روبروی هم چیده شده و گنجایش 4 نفر را دارد. ردیف جلو نیز به وسیله یک لایه از صندلی‌های عقب جدا شده و راننده تنها از طریق یک میکروفون با سرنشینان عقب در تماس است و درخواست‌های آنان را انجام می‌دهد. برای آنکه تمام اصول حفاظتی در این خودرو به خوبی رعایت شود، این موضوع از انجا حائز اهمیت است که مرسدس بنز اعلام کرده این خودرو قادر است در صورت غرق شدن، تا 48 ساعت سرنشینانش را از خطر مرگ نجات دهد، در برابر نارنجک‌های 40 تیکه کاملا مقاوم است، استحکام خود را نسبت به اسلحه قدرتمند آر.پی.جی به میزان بالایی نگه داشته و بدنه‌ آن با ضخامت بالایی که دارد، می‌تواند در برابر گلوله‌های کالیبر بالا به خوبی تاب بیاورد. اس600 آرمور پولمان که یک موتور 5.5 لیتری 12 سیلندر کار نیرودهی به بدنه سنگین آن را برعهده دارد 510 اسب بخار قدرت داشته و با 800نیوتن‌متر گشتاور، از رینگ‌ و لاستیک‌های ضد گلوله ران‌فلت 21 اینچی استفاده کرده و تا 220 کیلومتر در ساعت نیز سرعت می‌گیرد.
این خودرو حد انتهایی یک محصول مجلل و ایمن برای پادشاهان، امرا، روسای جمهور و شخصیت‌های جهانی است که هرگونه شخصی سازی فضای داخلی آن ممکن بوده و از یخچال و تلویزیون تا جواهرکاری بخش‌های مختلف اتاق را شامل می‌شود. در چنین شرایطی هیچ‌گاه دشمنان شما قادر نخواهند بود صدمه‌ای به شما وارد کرده و سرنشینان خودرو را قربانی خود نمایند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود

هونگچی سدان لوکس خود را به نام Guoya، برای رزرو توسط مشتریان در سراسر جهان معرفی کرد. این خودرو تحت برند جدید Hongqi Golden Sunflower قرار می‌گیرد و آن را می‌توان یکی از اولین رقیبان مستقیم مرسدس‌بنز S کلاس و ب‌ام‌و سری ۷ به حساب آورد.

علاوه بر Guoya، سه مدل دیگر به نام‌های Guoyao، Guoli و Guoyue ناوگان Golden Sunflower این برند را تشکیل می‌دهند. گلدن سان فلاور نامی از گران‌ترین و مجلل‌ترین مدل‌های هونگچی است.

این مدل که قبلاً با نام هونگچی L ۱ شناخته می‌شد، از زبان طراحی خودروی L-Concept استفاده می‌کند. نمای جلویی آن از یک جلوپنجره بزرگ آبشاری استفاده می‌کند که با ادوات کرومی تزئین شده است، در حالی که چراغ‌های جلوی گرد در هر دو طرف حس خاصی را به شما می‌دهند. لوگوی مرکزی و برجسته هونگچی قابل جمع شدن است.

شایان ذکر است که چراغ‌های جلو از فناوری DLP (پردازش نور دیجیتال) بهره می‌برند که چراغ‌ها را قادر می‌سازد تا نور را در جاده به حداکثر برسانند و نماد‌هایی را برای نشان دادن به عابران پیاده نمایش دهند. هونگچی ادعا می‌کند که طرح چراغ عقب از شکل "فانوس قصر" الهام گرفته شده است.

ابعاد این خودرو ۵۳۵۳/۱۹۹۸/۱۵۱۱ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۳۲۶۰ میلی‌متر است. هونگچی این مدل را در مدل‌های ۴ نفره و ۵ نفره عرضه می‌کند. از بغل، این خودرو دارای فاصله کم از سطح زمین، همراه با بدنه دو رنگ سفید - قرمز و رینگ‌های ۱۹ یا ۲۰ اینچی پره‌ای متراکم است.

دو گزینه پیشرانه برای مشتریان در دسترس است، پیشرانه پلاگین هیبریدی ۳.۰ T و پیشرانه پلاگین هیبریدی ۴.۰ T که هر دو با گیربکس ۸سرعته اتوماتیک جفت می‌شوند. موتور ۳.۰ T دارای حداکثر قدرت ۳۸۸ اسب بخار است. موتور ۴.۰ T حداکثر قدرت ۴۸۲ اسب بخار دارد. هر دو پیشرانه با بسته‌های باتری لیتیومی سه‌تایی جفت می‌شوند، اما ظرفیت و برد مشخصی در حال حاضر توسط هونگچی به طور رسمی اعلام نشده است.

همانطور که قابل حدس بود، کابین خودرو مجهز به نمایشگر کیلومترشمار و یک صفحه‌نمایش مرکزی بزرگ است. لوگوی نمادین گلدن سان فلاور در فرمان خودرو دیده می‌شود. فضای داخلی نیز با تعداد زیادی روکش چوب تزئین شده که با پوشش چرمی نرم و مواد فلزی تکمیل شده است.

یک صفحه‌نمایش لمسی در ردیف عقب برای کنترل عملکرد‌های داخلی مانند گرمایش صندلی، ماساژ و دمای تهویه‌مطبوع وجود دارد. امکانات دیگر عبارت‌اند از هدآپ دیسپلی با قابلیت واقعیت افزوده، حالت تعامل چندحالته چهره، صدا و حرکت و تنظیم هوشمند نور محیط.

منبع: خبر آنلاین؛ امیر مسعود عابدین

tags # خودرو لوکس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند