Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجان حیدری، مدیر خانه قرآن پیامبر خاتم (ص) شهرکرد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: قرآن در زندگی فردی و اجتماعی نقش مهمی ایفا می کند که هدف از برگزاری این برنامه ، ترویج فرهنگ قرآنی و انس بیشتر با قرآن کریم و ایجاد خاطره ای شیرین از کسب مهارت قرآن در بین قرآن آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدری افزود: انس با قرآن سبب خواهد شد تا تأثیرات تربیتی آموزه های قرآنی دینی بروز کند و در پیشبرد اهداف آموزشی نیز تأثیر بسزایی داشته باشد.
مدیر خانه قرآن پیامبر خاتم (ص) شهرکرد با اشاره به این که این جشن مخصوص قرآن آموزان پسر 7 تا 9 ساله این مرکز و خانواده های آن ها بود ، افزود: 15 نفر از قرآن آموزان در ترم تابستان در 22 جلسه با نحوه حفظ و روخوانی جزء 30 قرآن کریم آشنا شدند .
وی گفت: در خانه قرآن پیامبر خاتم (ص) شهرکرد ، کلاس های تجوید، تفسیر،روخوانی و روانخوانی ،حفظ،احکام و سبک زندگی قرآنی هر هفته برگزار می شود.
حیدری تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در کلاس های این مرکز می توانند به این خانه قرآن به آدرس شهرکرد خیابان ملت غربی کوچه 83 پلاک 11 مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 32251135 تماس بگیرند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت