Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفت و گو با رادیو درباره رویدادهای اخیر در حوزه بدنسازی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام از ابتدای شهریور در آذربایجان غربی برگزار شد. نفرات برتر این رقابت ها به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آبان عازم اسپانیا می شود. امیدواریم ورزشکاران کشورمان همانند سال گذشته از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

او افزود: 19 الی 21 مهر سومین دوره مسابقات بین المللی جام الماس خلیج فارس در تهران برگزار می شود. رئیس فدراسیون جهانی و رئیس کمیته داوران در فدراسیون جهانی مهمان ما خواهند بود. به قهرمان قهرمانان 4 کارت حرفه ای اهدا می شود. ضمن این که امسال فدراسیون جهانی کارتی با نام " الیت " برای قهرمانان جهان تهیه کرده است که به افزایش امتیاز ورزشکاران و جوایز نقدی منجر می شود و رنک جهانی آنان را افزایش می دهد.

پور علی فرد درباره وضعیت رشته پاورلیفتینگ تصریح کرد: انجام فعالیت های پاورلیفتینگ و یا همان حرکات فشاری غیر قانونی است و خارج از مسئولیت فدراسیون است. در صورت مشاهده این موارد با آن برخورد جدی خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطر نشان کرد: از همه کسانی که در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعالیت دارند می خواهیم در چارچوب قوانین عمل کنند و فریب صحبت های بی اساس سودجویان را نخوردند.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مراسم بدرقه تیم ملی دوومیدانی جوانان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در دبی، لحظاتی پیش با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون، در مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب برگزار شد.

در آغاز این مراسم مطیعی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص برگزاری اردو تیم ملی جوانان و روند آماده سازی ورزشکاران برای تیم اعزامی به دبی آرزوی موفقیت و بازگشتی همراه با دستاورد داشت.

در این مراسم سید شروین اسبقیان در گفت‌وگو با اعضاء تیم ملی جوانان اظهار داشت: تلاش شما برای رسیدن به اهداف بزرگ در میادین آسیایی و جهانی ستودنی است. یک دوومیدانی‌کار جنگنده، قوی و با عزت نفس است.

وی افزود: خوشبختانه جوانان دوومیدانی اخلاق مدار هستند و در هر شرایطی ضمن تلاش و کوشش با توسل به ائمه اطهار میادین سخت را پشت سر خواهند گذاشت.

در ادامه نیز هادی سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی، و مربیان تیم؛ قاسمعلی فیروزی، ایمان روغنی و زهرا نبی زاده توضیحاتی در خصوص شرایط فعلی ملی پوشان، رقبای پیش رو و احتمال کسب مدال ارائه کردند.

در این مراسم نازنین فاطمه عیدیان نماینده کشورمان در دو ۴٠٠ متر با مانع، به نمایندگی از ورزشکاران تیم صحبت کرد و اذعان داشت: تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد و امیدوارم تمامی ورزشکاران در این مسابقات موفق به کسب حدنصاب ورودی رقابتهای جهانی شوند.

تیم ملی جوانان کشورمان متشکل از؛ نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری،سجاد آقایی ‎با هدف حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا تا دقایقی دیگر ایران را به مقصد دبی ترک خواهد کرد.

این رقابت‌ها قرار است طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت ماه برگزار شود.

کد خبر 6085661

دیگر خبرها

  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • دعوای تند و عجیب هادی چوپان و رئیس فدراسیون پرورش اندام: او بیمار است!
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم