Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: نشست مجمع نمایندگان مازندران بدون معرفی و پیشنهاد گزینه خاصی برای تصدی استانداری پایان یافت. به نقل از دفتر مجمع نمایندگان استان مازندران، ولی‌الله نانواکناری گفت: در نشست ادواری نمایندگان استان مازندران که در شهرستان بابلسر برگزار شد، مسائل مختلف استان بررسی و ارزیابی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش نامه نیوز،وی تصریح کرد: در این نشست نوربخش، رییس سازمان برنامه و بودجه استان گزارشی از آخرین وضعیت بودجه‌ای و پیشرفت طرح‌های عمرانی و همچنین بودجه سال ۹۶ و سال ۹۷ ارائه کرد و مقرر گردید پیگیری‌های مشترک بین مجمع و سازمان برنامه و بودجه گسترش یابد.
نانواکناری یادآور شد: در ادامه این جلسه عبدالله مهاجر، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران به نمایندگی از تشکل‌ها و فعالان اقتصادی استان گزارش مبسوطی از مسائل پارلمان و بخش خصوصی برای نمایندگان ارائه کرد.
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به مسائل اجرایی کشور پس از رأی اعتماد، خاطرنشان کرد: تصمیم مجمع این است که با مطالعه بیشتری نظرات مشورتی به دولت منتقل کند تا دولت برای مدیریت کلان استان تصمیم‌گیری کند.
وی افزود: مجمع نمایندگان دراین جلسه بدون معرفی و پیشنهاد مصادیق مقرر کرد ابتدا شاخص‌های لازم برای انتخاب استاندار احصا شود و سپس روی شاخص‌ها با وزارت کشور همفکری کنیم.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود

معاون فعلی هماهنگی استان‌ها در وزارت کشور، به استانداری لرستان خواهد رفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، ابوطالب شفقت معاون هماهنگی استان‌های وزارت کشور، به‌زودی به‌عنوان استاندار لرستان انتخاب خواهد شد.

یوسف نوری استاندار مازندران می‌شودبه گزارش تسنیم، وی سابقه استانداری مازندران، بوشهر و خراسان شمالی در سال‌های گذشته را در کارنامه خود دارد.

هم‌چنین یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش نیز به‌زودی به استانداری مازندران خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.
  • یک پیشنهاد جدید برای تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی در مازندران
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • باهنر: اغلب نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند مشکلات را با مسائل عاطفی حل کنند
  • هشدار زودهنگام باهنر به نمایندگان مجلس دوازدهم 
  • اولی هونس: رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان؟ دنیا برای ما به پایان نرسیده است
  • بودجه شهرداری‌های خراسان جنوبی امسال ۲۳۰۰ میلیارد تومان است