Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@17:25:38 GMT

جلال چراغپور مدیرفنی سپیدرودرشت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۰۶۵۷۹

با حکم مدیرعامل باشگاه سپیدرود، جلال چراغپور به عنوان مدیرفنی جدید این تیم انتخاب و مشغول به کار شد.
به گزارش تابناک ورزشی، پس از استعفای علی نظرمحمدی از هدایت تیم سپیدرود و جلسه شب گذشته هیات مدیره این باشگاه که منجر به عدم پذیرش این استعفا گردید، مقرر شد تا کادر فنی این تیم تقویت شده تا با هدایت نظرمحمدی به کارش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا اولین تغییر در کادر فنی با اضافه شدن جلال چراغپور بعنوان مدیرفنی این باشگاه ایجاد شد.
میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود با صدور حکمی جلال چراغپور را بعنوان مدیرفنی این باشگاه منصوب کرد تا وی در کنار نظرمحمدی حضوری فعال داشته باشد. همچنین مقرر شد پس از اضافه شدن چراغپور، اوضاع فنی این تیم بررسی شده و در صورت نیاز یک مربی دیگر هم به کادر فنی این تیم اضافه شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس

به گزارش پارس نیوز ، این صفحه به کاربران این امکان را می‌دهد تا سریع‌تر و آسان‌تر از قبل به مخاطبان مورد علقه خود که نام آن‌ها را در این فهرست قرار داده‌اند، دسترسی پیدا کنند.  

این بروزرسانی زمان پیدا کردن شخص مورد نیاز برای ارسال پیام را کاهش می‌دهد و به نوعی صرفه‌جویی در وقت است و همچنین تماس‌های صوتی و تصویری را آسان‌تر خواهد کرد.

این ویژگی هنوز در مراحل اولیه است، بنابراین حتی برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا نیز در دسترس نیست. احتمالاً زمان می‌برد تا صفحه جدید به واتساپ کاربران نهایی راه پیدا کند، اما از نظر ظاهری، ممکن است ابتدا به نسخه اندروید بیاید.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود