Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی دیروز عصر دوشنبه، 20 شهریور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، وضعیت شهرک‌های سیرجان را خوب توصیف کرد و گفت: شهرک‌های سیرجان وضعیت اشتغال خوبی را دارند و اگر مشکلات واحد‌های تولیدی آن رفع شود، می‌تواند وضعیت اشتغال را تا حدودی بهبود ببخشند و یک واحد تولیدی این شهرستان در صورت رفع مشکل، می‌تواند 20 نفر را به کادر اشتغال خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی سیرجان را رتبه اول بیکاری در استان کرمان نامید و افزود: سیرجان 12 هزار و 600 بیکار دارد که بالاترین نرخ بیکاری در استان کرمان محسوب می‌شود.
نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیرجان طی پنج سال گذشته با افزایش جمعیت 55 هزار نفری مواجه شده است، بیان کرد: از مشکلات شهرستان سیرجان این است که دچار افزایش جمعیت شده و به همین دلیل سرریز مشکلات را در این شهرستان شاهد هستیم.
حسن‌پور هدف کارگروه‌ها تسهیل و رفع موانع تولید را استفاده از اختیارات دانست و اظهارکرد: این کارگروه‌ها به این دلیل اهمیت دارند که بتوانیم از اختیارات کارگروه، اتاق بازرگانی و مدیران کل برای حل مشکلات استفاده کنیم.
وی گفت: طی پنج روز آینده مشکلات شرکت‌های بدهکار با حضور فرماندار سیرجان بررسی و نتایج آن اعلام می‌شود.
حسن‌پور به ورشکستگی کارگاه‌ها اشاره داشت و عنوان کرد: ورشکستگی به نفع نظام و مردم آن نیست و باید همه جوانب را بررسی و برای بهبود وضعیت تلاش کنیم، رکود موجود در جامعه موجب ورشکستگی سرمایه‌گذاران و پیمانکاران شده است.
وی تأکید کرد: در مرکز استان کرمان و در رأس آنها اتاق بازرگانی حامی بخش خصوصی است و از آنها حمایت می‌کند، اما شهرستان‌ها متاسفانه هیچ حامی ندارند تا در بحران‌ها از آن‌ها حمایت شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار خانواده خود تجربه کند
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه در کنار اعضای خانواده را تجربه کند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس