Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برخی تغییرات در نحوه زمان حرکت اتوبوس‌های فعال در سطح شهر تهران خبرداد.

محسن پور سید آقایی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: هر سال و هم زمان با بازگشایی مدارس، شاهد افزایش ترافیک در سطح شهر تهران هستیم و این ترافیک به دلیل افزایش تقاضای سفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توصیه شده که شهروندان در هفته‌های ابتدایی مهر ماه از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کرده و تا زمان مشخص شدن تکلیف سرویس مدارس فرزندان دانش آموزان خود، از خودرو شخصی استفاده نکنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به لزوم اصلاح نحوه زمان حرکت اتوبوس‌ها اظهارکرد: نحوه زمان حرکت اتوبوس‌های فعال در سطح شهر تهران نیازمند تغییر است و باید اصلاحاتی در این رابطه صورت گیرد.

پورسید آقایی ادامه داد: در بسیاری از مواقع اشکال در نحوه زمان تردد اتوبوس‌ها است و با برخی اصلاحات می‌توان ظرفیت اتوبوس‌های فعال در سطح شهر تهران را افزایش داد.

وی در خصوص برنامه ریزی‌های صورت گرفته شده به منظور روان سازی ترافیک اطراف مدارس هم زمان با اول مهرماه خاطرنشان کرد: در پی جلساتی که با پلیس راهور داشته ایم مقرر شده امسال نیز استقرار پلیس را در اطراف مدارس شاهد باشیم و عوامل شهرداری تهران نیز همکاری‌های لازم را با پلیس خواهند داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: برای داشتن ترافیکی روان در شهر تهران هم زمان با بازگشایی مدارس نیازمند همکاری هر چه بیشتر شهروندان هستیم و اگر خانواده‌ها همکاری لازم را با عوامل پلیس و شهرداری داشته باشند گره‌های ترافیکی به حد اقل می‌رسند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره وضعیت ترافیکی و جوی محور‌های شمالی اعلام کرد: تردد در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت‌وبرگشت) روان است. همچنین محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد مداخلات جوی‌اند.

بر اساس اعلام این مرکز در خصوص سایر محور‌ها نیز ترافیک سنگین در آزادراه قم – تهران محدوده بهشت‌زهرا، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران حدفاصل رضی آباد تا شهرقدس و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های گلشهر، مهرویلا و حدفاصل استاندارد تا پل کلاک در جریان است.

علاوه بر این بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های همدان، سمنان، قم، مرکزی، گلستان و گیلان گزارش شده است.

همچنین مرکز مدیریت راه‌های کشور محور‌های مسدود غیرشریانی را محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، سروآباد – پاوه، رباط پشت بادام – بیاضه و طبس – بردسکن اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه هستند
  • اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت