Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-04-19@21:16:50 GMT

بررسی جزئیات قتل نوجوان خان ببینی

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۰۷۳۱۹

رئیس حوزه قضایی خان ببین از قتل نوجوان ۱۶ ساله در خان ببین خبرداد و گفت: در تحقیقات اولیه خصومت علت این قتل شناخته شد. محمود وکیلی در خصوص دستگیری سه متهم نوجوان خان ببینی اظهار کرد: بامداد امروز زن و مرد جوانی با مراجعه به کلانتری خان ببین مدعی شدند پسر نوجوان شان به آن ها خبر قتل یکی از دوستانشان را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش نامه نیوز، رئیس حوزه قضایی خان ببین از قتل نوجوان ۱۶ ساله در خان ببین خبرداد و گفت: در تحقیقات اولیه خصومت علت این قتل شناخته شد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل گلستان، محمود وکیلی در خصوص دستگیری سه متهم نوجوان خان ببینی اظهار کرد: بامداد امروز زن و مرد جوانی با مراجعه به کلانتری خان ببین مدعی شدند پسر نوجوان شان به آن ها خبر قتل یکی از دوستانشان را داده است.

رئیس حوزه قضایی خان ببین گفت: در پی این گزارش، ماموران با مراجعه به محلی که پسر نوجوان آدرس داده بود ، پیکر بی جان یک پسر ۱۶ ساله را در جنگل های شیرآباد خان ببین کشف کردند .
وی افزود: در تحقیقات از این پسر نوجوان ، دو دوست دیگر او نیز شناسایی و دستگیر شدند.
وکیلی با بیان اینکه یکی از این سه نوجوان به قتل دوست خود اعتراف کرده است، تصریح کرد: بامداد امروز در دورهمی که در منزل یکی از این نوجوانان برگزار شده بود، پس از مشاجره لفظی با استفاده از کمربند، دوست خود را خفه کرد و پس از قتل با کمک دوست دیگرش، جنازه را به جنگل بردند و رها کردند.
وی افزود: هر چند این نوجوانان علت قتل را خصومت شخصی بین قاتل و مقتول عنوان کرده اند اما کشف علت واقعی قتل ، نیازمند به بررسی های بیشتر است .
رئیس حوزه قضایی خان ببین اظهار کرد: بررسی های نخستین نشان می دهد، تعدادی از این نوجوانان در خانواده های از هم پاشیده زندگی می کنند .
وی به اشاره به این که این چهار نفر متولد سال های ۸۰ و ۸۱ هستند، تصریح کرد: خانواده ها باید بیشتر بر رفتار فرزندان و دوستانی که انتخاب می کنند نظارت داشته باشند.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!

نشریه انگلیسی آی نوشت: رئیس‌جمهور جو بایدن همه گزینه‌ها را «روی میز» نگه می‌دارد و در نظر دارد تا توافق برای جلوگیری ایران از تولید سلاح‌های هسته‌ای به عنوان بخشی از تلاش‌های دیپلماتیک گسترده‌تر برای جلوگیری از جنگ همه‌جانبه در خاورمیانه را احیا کند.

به گزارش انتخاب، در ادامه این مطلب آمده است: وزارت امور خارجه ایالات متحده به ما گفت است که بایدن «به هر طریقی» تضمین خواهد کرد که «ایران هرگز به سلاح هسته‌ای نرسد».

یک منبع نزدیک به دولت بایدن گفت که کاخ سفید در حال بررسی توافق هسته‌ای جدید با ایران در ازای لغو برخی تحریم‌های اقتصادی علیه تهران است تا از یک جنگ تمام عیار در منطقه جلوگیری کند.

این منبع گفت: یک دیدگاه در داخل دولت این است که رئیس جمهور فرصتی را برای آغاز مذاکرات دیپلماتیک برای احیای مجدد توافق هسته‌ای ایران می‌بیند.

این منبع افزود: تا آنجایی که من درک می‌کنم، این به عنوان راهی برای مماشات با اسرائیل و ایران در نظر گرفته می‌شود.»

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا بایدن در حال بررسی مذاکرات دیپلماتیک برای احیای مجدد توافق هسته‌ای با ایران است یا خیر، گفت: «همانطور که رئیس جمهور و وزیر امور خارجه [آنتونی بلینکن]به صراحت گفته اند، ایالات متحده به هر طریقی تضمین خواهد کرد که ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت.»

دولت بر این باور است که یک مسیر دیپلماتیک بهترین راه رو به جلو است.

دیگر خبرها

  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان مورد پیگیری قرار گرفت
  • دومین روز سفر رییس جمهور به سمنان/ دامغانی‎ها میزبان رییسی
  • دستورات رئیس‌جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • نشست حل مساله در استان سمنان برگزار شد
  • نشست حل مسئله در استان سمنان برگزار شد
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود