Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا عسگریان در سفر به استان گیلان در نخستین گردهمایی متوازن سازی نیروهای انسانی در چرخه ارائه خدمات اثربخش به نیازمندان حضور یافت.

معاون اداری و مالی کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد برای ارائه خدمات سریع و ارزان به محرومان، نیازمند چابک سازی سازمانی است گفت: چابک سازی بدون متوازن سازی نیروهای رسمی و غیر رسمی غیر ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماهیت فعالیت‌های کمیته امداد، خیریه‌ای است افزود: متناسب نبودن ماموریت‌های سازمانی با تعداد نیروی انسانی موجب کم تحرکی در ارائه خدمات به نیازمندان و افزایش هزینه‌های تمام شده در این زمینه می‌شو. بر این اساس سازمان، نهاد یا موسسه خیریه برای تحرک و پویایی بیشتر نیازمند چابک سازی است.

عسگریان تفویض اختیار به مدیران استان اعم از پرداخت حقوق و جابه‌جایی نیروهای رسمی و غیر رسمی را از اقدامات زیر بنایی برای تحقق چابک سازی در کمیته امداد دانست و گفت: باید متوازن سازی نیروهای غیررسمی در استان‌ها درمرحله نخست در مدت زمان یک سال انجام شود. در گام بعدی متوازن سازی نیروهای رسمی با توجه به نیاز هر استان آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد که در فرایند متوازن سازی نیروهای انسانی در کمیته امداد هیچ فردی کنار گذاشته نمی شود.

وی گفت: برای نیروهای غیررسمی رقم 600 تا 700 هزار تومان به عنوان حقوق ثابت پیش بینی شده است، البته با افزایش حقوق به صورت پلکانی به ازای کارکرد افراد تلاش شده است تا ضمن افزایش انگیزش کارکنان، کارآیی نیروهای انسانی ارتقاء و نرخ تمام شده خدمات ارائه شده به مددجویان کاهش یابد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار

نخستین رویداد ملی «گام نو» ویژه دانش‌آموزان کارآفرین هنرستانی با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این رویداد با بیان اینکه این نهاد ۶۵ هزار دانش‌آموز هنرستانی را در سراسر کشور تحت حمایت دارد، گفت: کمیته امداد در چارچوب سیاست توانمندسازی دانش‌آموزان هنرستانی، طرح ایجاد و تقویت توانمندی‌های کسب و کار را برای دانش‌آموزان هنرستانی به اجرا درآورد.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه که از حدود یک سال و نیم قبل آغاز شد، شناسایی و بالفعل کردن ظرفیت‌های و استعدادهای کارآفرین نوجوانان ایرانی است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه، حدود ۲ هزار دانش‌آموز هنرستانی کارآفرین به مرحله توانمندی در کسب و کار و دریافت تسهیلات اشتغال به منظور راه‌اندازی طرح‌های شغلی خود رسیدند.

بختیاری تاکید کرد: نخستین رویداد ملی «گام نو» امروز با حضور ۱۳۰۰ دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی در ۱۱ استان کشور برگزار شد که از این تعداد حدود ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان برگزیده در برنامه ملی حضور داشتند.

وی با اعلام آمادگی برای حمایت از طرح‌های کسب و کار دانش‌آموزان هنرستانی، گفت: با حمایت دولت، می‌توانیم گام‌های موثرتری در این زمینه برداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه، مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در این زمینه رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نقش تاثیرگذاری دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • رئیسی: تجارت غیررسمی بین ایران و پاکستان رسمی شود
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه