Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:03:21 GMT

همایش بزرگداشت «حسین پناهی» در شهر سوق برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۰۷۶۵۵

همایش بزرگداشت «حسین پناهی» در شهر سوق برگزار شد

یاسوج - ایرنا - دومین همایش بزرگداشت «حسین پناهی» هنرمند و شاعر معروف کشوری دوشنبه شب در شهر سوق از توابع شهرستان کهگیلویه در جوار آرامگاه این هنرمند برگزار شد.

به گزارش ایرنا، دومین همایش بزرگداشت زنده یاد حسین پناهی با عنوان «افلاطون کنار بخاری» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و مشارکت گسترده مردم در جوار آرامگاه این هنرمند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اشاره به استقبال پرشور مردم گفت: استقبال از این همایش نشان دهنده علاقه مردم به شخصیت حسین پناهی پس از 13 سال از درگذشت وی است.
سید ایرج کاظمی جو با اشاره به بیستم شهریور روز سینما بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های زیادی در عرصه هنر است که باید شکوفا شوند.
وی بیان کرد: بیشتر هنرمندان کشوری و استانی از حسین پناهی به‌عنوان یک الگو یاد می‌کنند.
فرماندار کهگیلویه نیز گفت: باید از ظرفیت هنرمندان تا زمانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند به نحو احسن استفاده کرد.
علی پوزش تصریح کرد: حسین پناهی یکی از هنرمندان مشهور کشور است که در ذهن و یاد و قلب همه مانده است.
حسین پناهی دژکوه در ۶ شهریور ۱۳۳۵ (یا به روایتی ۱۳۳۹) در روستای دژکوه از توابع شهر سوق (شهرستان کهگیلویه) در استان کهکیلویه و بویراحمد متولد شد.
وی در ۱۴ مرداد ۱۳۸۳ و در سن ۴۹ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.
بخش سوق با 20 هزار نفر جمعیت در 12 کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7531/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی