Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@15:32:58 GMT

شهید مدنی، فقیهی زمان شناس و مدافع ولایت بود

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۰۷۸۰۲

به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از آذربایجانشرقی، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، عضو شورای عالی حوزههای علمیه عصر روز گذشته در مراسم گرامیداشت آیت الله شهید مدنی در تبریز، با بیان ابعاد شخصیتی، شهید مدنی را اسوه اخلاق خواند و ایمان، خضوع و مجاهدت در راه حق از ویژگی‌های بارز این عالم وارسته عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، افزود: شهید مدنی فقیهی زمان شناس، زاهدی خسته ناپذیر، اسوه تقوا و پارسایی، یار حضرت امام (ره) و مدافع ولایت بودند.
وی با تاکید بر اینکه باید قدر بزرگان خود را بدانیم خاطرنشان کرد: این شخصیتهای بزرگ گنجینه و سرمایه‌های ما هستند.

آیتالله حسینی بوشهری با بیان اینکه صحبت کردن در مورد شهید مدنی کار دشواری است، گفت: چرا که بیان فضیلت‌ها و بیان مکارم انسان های بزرگی که عمر خود را سراسر در راه ایثار و گذشت و فداکاری در راه دین خدا سپری کرده اند امکان پذیر نیست.

عضو شورای عالی حوزههای علمیه کشور، افزود: حضور پرشور مردم در این مراسم بزرگداشت بعد از 36 سال نشان از رابطه مردم، عشق و ارادت مردم به انسان های مخلص و انسان هایی که دارای جوهره ی عمیق دینی هستند.

وی، اظهار کرد: حضور با صفای شما هم تکریم از یک عالم است و هم تکریم از رسول خدا و هم تکریم از ذات کبریایی حق تعالی است.

آیتالله حسینی بوشهری، تاکید کرد: علما چراغ پر فروغ هدایت جامعه هستند و جامعه در پرتو عالمان دین است. تبریز شما سابقه کهن و دیرین دارد، خیلیها خواستند تبریز را به هم بزنند، خیلیها خواستند تبریز را اشکال کنند، توطئههای بی شمار کردند اما شما در کنار عالمان دین توانستید همچنان تبریز قهرمان را حفظ کنید.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکته مهمی که در توقیع امام زمان (عج) به شیخ مفید اشاره شد

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد در برنامه «یک ماه مانده» شبکه قرآن درباره حضرت بقیة الله الاعظم (عج) صحبت کرد و به نکته مهمی که ایشان در توقیع خود به شیخ مفید اشاره کرده بودند، پرداخت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است
  • هویت شهید گمنام در تبریز شناسایی شد
  • ۱۵۰۰ معلم فداکار در اصفهان شناسایی شدند
  • آزاد راه ارومیه _تبریز تکمیل می شود
  • نکته مهمی که در توقیع امام زمان (عج) به شیخ مفید اشاره شد
  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود