Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوروبیابانک گفت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید نوشت افزار و لوازم درسی طرح نظارتی ویژه نوشت افزار از پانزدهم ماه جاری آغاز شده و تا دهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازسفیر خوراسداله فیروزی در گفتگو با خبرنگار ما از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سطح شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوروبیابانک افزود: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید نوشت افزار و لوازم درسی به منظور نظارت های پیشگیرانه و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی عرضه کنندگان اقلام یاد شده با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی، طرح نظارتی ویژه نوشت افزار از پانزدهم ماه جاری آغاز شده است و تا دهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به همکاری نهاد ها و ادارات نظارتی در سطح شهرستان گفت: برای بهره مندی از مشارکت و هم افزایی سایر ادارات و ارگان های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، اماکن و اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی مرتبط جلسه ای برای شناسایی واحد های صنفی اصلی در شهرستان برگزار شده است.

فیروزی کنترل درج قیمت مصرف کننده روی جلد انواع دفاتر تولیدی و نوشت افزار، بررسی نمونه دفاتر وارداتی و کنترل درج مشخصات یا برند واحدهای تولیدی بر روی محصولات را از جمله موارد مورد بازرسی عنوان کرد و افزود: کالاهای وارداتی به منظور رعایت کیفیت و همخوانی تعداد اوراق مندرج بر روی آن کنترل و بررسی می شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوروبیابانک با اشاره به نظارت بر فروش نوشت افزار در طرح مذکور گفت: برای نظارت هرچه بهتر در این طرح از حداکثر ظرفیت اتحادیه ها و بخش خصوصی استفاده شده است و در بازرسی ها پس از شناسایی مراکز توزیع نوشت افزار فاقد مجوز فعالیت برخورد قانونی خواهد شد.

وی نظارت بر عدم فروش اجباری نوشت افزار همراه با سایر اقلام ضروری، نظارت بر درج قیمت مصرف کننده روی کالا و رعایت افزایش درصد نرخ مجاز سود عمده و خرده فروشی و جلوگیری از عرضه انواع نوشت افزار تقلبی و غیراستاندارد وارداتی و برخورد قانونی با کالاهای قاچاق در سطح بازار را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.

فیروزی خاطر نشان کرد: در این طرح با فروش هرگونه نوشت افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی و ضد ارزش در سطح بازار برخورد خواهد شد و از عرضه انواع خودکار و مداد های خارجی بی کیفیت و غیراستاندارد جلوگیری می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوروبیابانک تصریح کرد: همکاران ما ضمن بازرسی از واحد های صنفی مربوط آماده دریافت گزارش و شکایت های مردمی هستند و شهروندان محترم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با تلفن «۱۲۴» ستاد خبری اداره صنعت ، معدن و تجارت تماس گرفته و گزارش خود را مطرح کنند تا در اولین فرصت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران

سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

به گزارش ایسنا، نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان، امروز -چهارشنبه- در رأس یک هیات بزرگ اقتصادی و تجاری وارد استان سیستان و بلوچستان ایران شد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • بررسی عوارض زیست محیطی معدن مس دره زرشک به کجا رسید؟
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند