Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود:در همین جا از طرف شوراى اسلامى شهر اراک اعلام میدارم پارلمان متشکل از نمایندگان مردم اراک هرگونه رفتارى بجز تمکین به قانون را محکوم کرده و اجازه نهادینه شدن رفتارهاى غیر قانونى را نخواهد داد.
دکتر فلک افلاکی تصریح کرد:در روزهاى آینده نشستى با حضور معاونت محترم عمرانی استاندارى و معاونت فنى استاندارى و نمایندگان سازمان مسکن و شهرسازى سازمان نظام مهندسى و نماینده سازندگان و سرپرست محترم شهردارى براى حل اختلاف و جلوگیرى از روند کاهش کیفیت ساخت وساز شهر اراک خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: اختلاف بوجود آمده بین سازندگان و سازمان نظام مهندسى بر سر حکم صادره از طرف دیوان عدالت ادارى بوده که بر اساس شنیده ها بجاى آنکه حل این موضوع از طرف مجارى قانونى صورت بگیرد متاسفانه همراه با حرکات دور از منطق و اصول بوده است.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری تاس: درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل

نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل به خاطر عدم توجه به قطعنامه شورای امنیت شد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری تاس نوشت: واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت گفت: روسیه تصور می کند که شورای امنیت سازمان ملل به زودی به موضوع برقراری آتش بس پایدار و پایدار در نوار غزه باز خواهد گشت. ماه رمضان گذشته است و مسئله آتش بس طولانی مدت بار دیگر بسیار ضروری است. ما فرض می کنیم که شورای امنیت سازمان ملل در آینده بسیار نزدیک به بررسی این موضوع باز خواهد گشت.

نماینده روسیه در ادامه گفت: «واضح است که قطعنامه ۲۷۲۸ شورای امنیت سازمان ملل کافی نیست؛ همین قطعنامه هم به سادگی اجرا نشد.»

نبنزیا افزود: «روسیه پیشنهاد می کند که بلافاصله موضوع اعمال تحریم ها علیه کسانی که قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل در مورد خاورمیانه را نقض می کنند، بررسی شود. تنها راه برای جلوگیری از گسترش فاجعه در غزه، برقراری آتش‌بس فوری و گسترده برای اطمینان از دسترسی ایمن و بدون مانع به کمک‌های بشردوستانه به همه مردم غزه نیازمند و جلوگیری از خطر گسترش بیشتر بحران است. ما بار دیگر تاکید می کنیم که عدم اجرای قطعنامه های الزام آور شورای امنیت باید به اعمال تحریم ها علیه طرف متخلف منجر شود. ما معتقدیم شورا باید این موضوع را بدون تاخیر بررسی کند.»

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: «قطعنامه ۲۷۲۸ که در ماه مارس توسط شورا برای درخواست آتش بس فوری در نوار غزه در ماه مبارک رمضان تصویب شد، اجرا نشد.»

گفتنی است شورای امنیت سازمان ملل متحد در ۲۵ مارس قطعنامه ای را تصویب کرد که توسط ده عضو غیردائم این سازمان از جمله الجزایر تهیه شده بود و خواستار آتش بس فوری در نوار غزه در ماه رمضان شد. ۱۴ کشور شورای امنیت سازمان ملل از جمله انگلیس، چین، روسیه و فرانسه به این قطعنامه رای مثبت دادند. فقط ایالات متحده رای ممتنع داد. با این حال اسرائیل هیچگاه آن را اجرایی نکرد.

دیگر خبرها

  • خبرگزاری تاس: درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • رای گیری در مورد عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • پاسخ مقتدرانه سپاه ابهت پوشالی صهیونیست‌ها را فرو ریخت
  • خارج کردن جسد مرد ۴۲ ساله از چاهی با عمق ۲۰ متر در اراک