Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- تیم های فوتبال پاس و شهرداری همدان بعد از عدم نتیجه‌گیری در هفته نخست لیگ دسته دوم در این هفته به دنبال جبران ناکامی و کسب نتیجه مناسب هستند.

خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: تیم فوتبال پاس و تیم فوتبال شهرداری همدان دو امید ورزش این استان برای مطرح شدن در سطح لیگ برتر در عرصه فوتبال هستند که در فصل جدید تمام تلاش هایشان را خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال شهرداری همدان سال گذشته با بازیکنان و کادر فنی و مدیریت بومی دست‌به‌کار بزرگی زد و تا یک‌قدمی لیگ دسته اول فوتبال کشور پیش رفت و نشان داد که با اعتماد به بومی‌های این استان می‌توان قدم‌های بسیار بزرگی برداشت و ثابت کرد که فوتبال همدان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در لیگ دسته دوم فوتبال کشور کمتر کسی تصور می‌کرد تیم فوتبال شهرداری همدان با نفرات بومی بتواند عرضه اندام کند و نتیجه بگیرد.

تیم شهرداری همدان با بدشانسی از صعود بازماند

اما هفته‌به‌هفته روند نتیجه‌گیری تیم فوتبال شهرداری همدان تغییر کرد و هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که تیم فوتبال شهرداری همدان که کار خود را با باخت آغاز کرده بود در پایان تعطیلات نیم‌فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور به‌عنوان صدرنشین و قهرمان گروه کار خود را به پایان برساند و در آخر با صعود به دور دوم مسابقات تا یک‌قدمی لمس لیگ دسته اول فوتبال کشور پیش برود و درنهایت با بدشانسی و تمامی ناداوری‌هایی که در حقش صورت گرفت از صعود بازبماند.

دیگر نماینده نام‌آشنای فوتبال همدان در فصل گذشته درگیر مشکلات فراوانی بود؛ از بدهی‌های سنگینی که هر روز گریبان این تیم را می‌گرفت تا شکایت و شکایت کشی.

مدیرعامل این تیم هر روز باید می‌دوید تا یکی از این بدهی‌ها و مشکلات را برطرف کند و همین حواشی به وجود آمده آخر هم گریبان تیم فوتبال پاس را گرفت و با کسر امتیاز از این تیم در آخر نتوانست از دور اول مسابقات لیگ دسته دوم هم صعود کند تا باز هم‌روند ناکامی‌های این تیم ادامه داشته باشد.

در این فصل هم نمایندگان دسته دومی فوتبال همدان برخلاف خواسته خود در یک گروه قرار گرفتند و این دو تیم در گروه سوم با تیم‌های نفت امیدیه، خیبر خرم‌آباد، شهرداری فومن، سپهر نقش اصفهان، پتروکیان شوشتر، کیمیا فرایند تهران، بعثت کرمانشاه، خوشه طلایی ساوه و شهرداری بم هم‌گروه شدند.

یک گل سالم تیم شهرداری همدان دیده نشد

نمایندگان همدان در هفته نخست برابر حریفان خود ناکام بودند به طوریکه شهرداری همدان در خانه علی‌رغم بازی خوب برابر شهرداری فومن با نتیجه یک‌بریک متوقف شد؛ هرچند یک گل سالم این تیم نیز دیده نشد.

در آن‌طرف نیز پاسی‌ها علی‌رغم پیش‌بینی‌ها، کار خود را بسیار ضعیف آغاز کردند و با دو گل از حریف خرم‌آبادی خود خیبر شکست خورد.

شاگردان عباس سرخاب در پاس همدان این هفته در همدان برابر تیم اصفهانی به دنبال جبران شکست تلخ هفته نخست هستند؛ در حال حاضر سرخاب از هفته نخست در سیبل انتقادات قرارگرفته و به‌طورقطع با توجه به انتظارات بالا از تیم فوتبال پاس جایگاه این مربی در پاس لرزان خواهد بود.

فصل گذشته از دست‌های پشت پرده و لابی‌های فوتبال در داوری‌ها ضربه خوردیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگارمهر با اشاره به‌تساوی خانگی تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته نخست برابر شهرداری فومن اظهار داشت: متأسفانه فصل گذشته ما از دست‌های پشت پرده و لابی‌های فوتبال در داوری‌ها بسیار ضربه خوردیم و یکی از اصلی‌ترین دلایل عدم صعود ما همین مسائل بود و شاید باور نکنید در دو سالی که در تیم فوتبال شهرداری همدان هستم حتی یک‌بار داوری‌ها به نفع ما نبوده و این برای من جای سئوال دارد.

هادی گل محمدی افزود: در اولین بازی این فصل نیز قضاوت ضعیف داور ۳ امتیاز شیرین خانگی را در ابتدای فصل از ما گرفت و در همدان سر ما را بریدند که امیدوارم در ادامه فصل شاهد ادامه این مسائل نباشیم.

وی با اشاره به بالا رفتن انتظارات از تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: از ابتدایبازی بازیکنان من استرس داشتند و بیش از ۹ موقعیت ۱۰۰ درصد گل را از دست دادیم.

بگذارید تیم با آرامش روبه‌جلو حرکت کند

وی با بیان اینکه همه از روز اول از بازیکنان من برد می‌خواهند اما من از همه مسئولان شهرداری همدان، کارشناسان فوتبال، رسانه‌ها و مطبوعات و هواداران درخواست دارم بگذارند تیم با آرامش روبه‌جلو حرکت کند، گفت: اگر از هفته اول فشار روی تیم ما برای نتیجه‌گیری باشد مطمئن باشید این موضوع جواب عکس خواهد داد و این اطمینان را می‌دهم تیم فوتبال شهرداری همدان روزبه‌روز و هفته‌به‌هفته به شرایط آرمانی خود نزدیک‌تر خواهد شد.

گل محمدی با اشاره به وضعیت شورای شهر همدان بیان کرد: شورای شهر همدان در دوره جدید اکثراً جوان و ورزش دوست هستند و این مرا به ادامه کار و حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان خوش‌بین کرده است.

وی عنوان کرد: فصل گذشته شورای شهر، شهردار، مدیرعامل باشگاه، رئیس و اعضای هیئت‌مدیره همه پشت ما بودند اما یکدست صدا ندارد و از همه مسئولان استان می‌خواهم برای موفقیت شهرداری پای‌کار بیایند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به دیدار این هفته شهرداری همدان گفت: ما با آرامش پیش می‌رویم و از هفته اول به دنبال کسب نتایج هستیم و مطمئن باشید بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه خواهیم داد.

۸۰ درصد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان بومی هستند

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت این تیم اظهار داشت: در این فصل نیز نزدیک به ۸۰ درصد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان بومی هستند و از صددرصد کادر فنی بومی سود می‌بریم.

امیرحسین اسکندریان افزود: یکی از دلایل اصلی موفقیت تیم فوتبال شهرداری همدان در دو فصل گذشته اعتماد به بازیکنان بومی و داشتن کادر فنی صد در صد بومی بوده است.

وی با اشاره به بالا رفتن انتظارات از تیم شهرداری همدان گفت: قطع به‌یقین تیم فوتبال شهرداری همدان را در فصل گذشته در لیگ دسته دوم کسی نمی‌شناخت ولی وقتی تیم شهرداری همدان در کوران مسابقات قرار گرفت و نتایج دور از انتظاری کسب کرد همه تیم‌ها حساب ویژه‌ای بر روی تیم ما باز کردند و همین موضوع امسال کار ما را نسبت به فصل گذشته بسیار سخت‌تر خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در فوتبال همه‌چیز غیرقابل‌پیش‌بینی است و حتی در لیگ حرفه‌ای ایران هم تیم‌های قدرتمند مانند استقلال تهران هنوز نتایج لازم را نگرفته اند اما سعی می‌کنیم از تمام ظرفیت خود استفاده کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

اسکندریان با اشاره روند آماده‌سازی تیم فوتبال شهرداری همدان پیش از فصل بیان کرد: یک اردوی خوب در تهران برگزار کردیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام شد.

وی گفت: خوشبختانه شهرداری از امکانات خوبی‌نظیر چمن، ساختمان بدن‌سازی و استخر برخوردار است و شرایط خوبی از این نظر داریم.

اعضای شورای شهر همدان موافق تیم داری هستند

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به نگاه شورای شهر در دوره جدید گفت: اعضای شورای شهر موافق تیم داری هستند.

اسکندریان افزود: انتظار داریم مسئولان استان‌همدان نسبت به تیم فوتبال شهرداری همدان نگاه حمایتی داشته باشند اما متأسفانه نگاه‌ها از طرف هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان نسبت به ما و تیم فوتبال پاس همدان متفاوت است و بیشتر به سمت پاس چرخش دارند.

وی با اشاره به ضعف داوری‌ها در لیگ دسته دوم بیان کرد: متأسفانه یکی از دلایل اصلی عدم صعود تیم فوتبال شهرداری همدان در فصل گذشته نا داوری‌هایی بود که علیه ما صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این فصل هم در بازی اول داور گل سالم ما را ندید که ما روند اعتراض خود را به فدراسیون و کمیته داوران اعلام کرده‌ایم.

بیرون زمین به دنبال تغییر نتیجه نیستیم

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان یادآور شد: تیم فوتبال شهرداری همدان جزو تیم‌هایی است که فوتبال سالمی را ارائه می‌دهد و از بیرون زمین به دنبال تغییر نتیجه نیستیم اما امیدواریم امسال روند داوری‌ها بهتر باشد که باز هم از این مسئله ضربه نخوریم.

اسکندریان با اشاره به حمایت هواداران گفت: هواداران یار دوازدهم در فوتبال هستند و امسال ما برای صعود چندین برابر فصل گذشته به کمک هواداران و مردم همدان نیاز داریم و انتظار داریم در بازی‌های خانگی ما را تنها نگذارند.

مربی تیم فوتبال پاس همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط این تیم اظهار داشت: این هفته دنبال کسب ۳ امتیاز بازی خانگی هستیم هر چند گیتی پسند حریف آسانی نیست و هفته قبل نیز به دلیل عدم صدور کارت بازی‌ها نتوانست در مقابل حریف خود ظاهر شود.

امید خورج افزود: باخت هفته قبل برای دو تیم سبب شده تا قطعاً برای پیروزی در بازی این هفته ظاهر شوند از گیتی پسند شناخت دقیقی نداریم اما درمجموع تیم‌های اصفهانی قدرتمند و مدعی هستند.

وی بابیان اینکه هیچ‌یک از تیم‌ها ضعیف نیستند، گفت: اگر تصور این باشد قطعاً راه برای پیروزی دشوار خواهد بود کمااینکه همگان دیدند که خیبر خرم‌آباد هم تیم باانگیزه و دونده‌ای بود که توانست تیم ما را غافلگیر کند و باید از اشتباهات قبل درس گرفت و به دنبال جبران بود.

کاپیتان سابق پاس همدان عنوان کرد: قابلیت فنی بازیکنان تیم پاس بسیار بالاست و ترکیبی از بهترین‌ها را در اختیارداریم و کادر فنی هم در تمرینات مدام می‌کوشد تا با رفع نقاط ضعف تیم، شرایط را برای گلزنی و برد مهیا سازد.

خروج گفت: مسئولان باید تا دیر نشده حمایت لازم را داشته باشند چراکه این تیم متعلق به همدان است و در سال‌هایی که فوتبال بازی کردم، هزینه‌های زیادی صرف تیم شد و رشد فوتبال همدان را شاهد بودم که دستاورد آن صادرات بازیکنانی نظیر تبریزی، علی‌آبادی و خیلی نفرات دیگر بود.

با دو سال حمایت منظم و به‌موقع و برنامه‌ریزی اصولی می‌توان پاس را روانه لیگ برتر کرد وی عنوان کرد: با دو سال حمایت منظم و به‌موقع و برنامه‌ریزی اصولی می‌توان پاس را روانه لیگ برتر کرد که به نظرم این کار از عهده همدانی‌ها بر می‌آید چراکه همدان هواداران متعصبی وجود دارد و مسئولان هم به‌اندازه لازم تجربه فوتبالی دارند و تمامی این عناصر مهم و تأثیرگذار باید در کنار هم و در یکسو برای رسیدن به این هدف مهم گام بردارند تا نتیجه حاصل شود.

خورج با قدردانی از هواداران و رسانه‌ها گفت: همدان یکی از بهترین شهرها در فوتبال ایران است و خاطرات زیادی از این تیم دارم و علاوه بر اینکه مردمانی بافرهنگ اصیل و اخلاق و میهمان‌نواز دارد، علاقه وافری به فوتبال دارند و حیف است شرایط دلسردی حاکم شود و پاس از این که هست ضعیف‌تر شود.

مربی پاس همدان یادآور شد: امیدوارم این هفته با یک برد شیرین بتوانیم هواداران را در بازی خانگی خوشحال کنیم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان در این هفته امروز سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان گیتی پسند اصفهان خواهد بود و شهرداری دیگر نماینده فوتبال همدان به مصاف کیمیا فرآیند قم خواهد رفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از اینکه نتوانست با پیروزی برابر سپاهان به صدر جدول برسد، حالا باید دلخوش به پیروزی احتمالی در پنج بازی آینده و از دست دادن امتیاز توسط استقلال برای دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

سرخ‌ها در هفته ۲۶ باید به قائم شهر سفر کنند. آنها فصل پیش در هفته سی‌ام با پیروزی پرگل برابر نساجی جام قهرمانی را بالای سر بردند اما قطعا حالا کار بسیار سخت‌تری پیش روی‌شان است چراکه نساجی برای بقا به کسب امتیاز نیاز دارد.

نساجی با ساکت الهامی در سه هفته اخیر فوق العاده عمل کرده و پس از متوقف کردن سپاهان، تراکتور و ذوب آهن را نیز شکست داد تا با کسب ۷ امتیاز فعلا از قعر جدول و منطقه سقوط دور شود.

هواداران نساجی در بدترین روزهای تیم‌شان هم به وطنی می‌رفتند و حالا با این نتایج بدون شک این ورزشگاه جای سوزن انداختن هم نخواهد داشت تا پرسپولیس کار بسیار سختی داشته باشد.

پیروزی دو گله روز گذشته نساجی در اصفهان برابر ذوب آهن باعث شادی گسترده مردم قائمشهر شده بود. جالب اینکه بسیاری از هواداران نساجی روز گذشته نیز برای حمایت تیم‌شان به اصفهان رفته بودند.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • دنبال فوتبال تهاجمی هستیم
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳