Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیستم پمپاژ شناور در ایستگاه‌های پمپاژ آب شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان در بازید از مخازن آب شرب شهر یاسوج گفت: یکی از برنامه‌های اصلی معاونت بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب، طراحی و اجرای سیستم پمپاژ شناور در ایستگاه‌های پمپاژ آب شهرهای استان است که این کار در سال جاری در ایستگاه پمپاژ امام سجاد(ع) یاسوج انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرجی افزود: این سیستم در ایستگاه‌های پمپاژ سایر شهرهای استان نیز اجرا شده است.
وی کاهش هزینه نگهداری و تعمیرات ایستگاه، کم شدن نیاز به اپراتور متخصص و افزایش سرعت عمل در برابر اتفاقات ایستگاه را از اصلی‌ترین مزایای اجرای سیستم پمپاژ شناور در ایستگاه‌های پمپاژ آب دانست و ادامه داد: تلاش برای بروزرسانی تکنولوژی‌ها در چاه‌ها و مخازن آب شرب شهرهای استان از رویکردهای اصلی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها و تحولات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در جامعه مدیون تلاش معلم است.

وی از اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در نواحی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم خبر داد و افزود: زنگ سپاس در پاسداشت مقام معلم در مدارس استان نواخته شد.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم از ۹۴ معلم نمونه شهرستانی و منطقه‌ای تجلیل می‌شود.

وی با گریزی به طرح رتبه‌بندی معلمان، این طرح را از خدمات ارزشمند نظام به جامعه فرهنگیان دانست و تصریح کرد: ۵۸۱ نفر در مهر سال‌جاری در آموزش و پرورش استان به عنوان معلم استخدام می‌شوند.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: برنامه‌محوری و قانون‌مداری دو اصل هستند که به عنوان سیاست کاری در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مدنظر است.

وی افزود: دو ناحیه‌ای شدن آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از قبل مطرح بوده و هم‌اکنون نیز در حال بررسی است.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ظرفیت شایستگان در بدنه مدیریتی آموزش و پرورش استان استفاده می‌شود و هرگز دنبال نگاه قومی و جغرافیایی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیستیم.

وی با اشاره به مشکل مسکن فرهنگیان افزود: جهت حل مشکل مسکن فرهنگیان در حال رایزنی با حوزه استانداری استان هستیم.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: برنامه ابتکاری «بام» از طرف آموزش و پرورش استان ارائه شده‌ است و از اول مهر سال‌جاری در مقاطع ابتدایی استان با هدف کاستن از میزان مشق دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

کد خبر 749375

دیگر خبرها

  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت
  • سیستم تله‌متری بارگیری میعانات گازی در مدار قرار گرفت
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد