Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازار شرکت بورس تهران درباره علت دو عرضه اولیه پشت سر هم امروز و فردا و تخصیص ۲۰۰ میلیون سهم معادل ۵ درصد به کارکنان داده گستر عصر نوین توضیح داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سنا ،علی صحرایی معاون بازار شرکت بورس تهران، در پاسخ به این نکته که برخی سهامداران نسبت به دو عرضه اولیه پشت سر هم و امروز و فردا بورس ( چدن سازان و داده گستر عصر نوین) و تخصیص 200 میلیون سهم معادل 5 درصد به کارکنان داده گستر عصر نوین اعتراض دارند ، توضیح داد: در مورد دو عرضه اولیه امروز و فردا باید گفت چدن سازان شرکتی کوچک بوده و عرضه آن شامل 56 میلیون سهم با قیمت حداکثر 195 تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر عرضه اولیه های وب شامل 5 درصد است.

وی ادامه داد: اما عاملی که موجب شد تا سهام این دو شرکت در دو روز عرضه اولیه شود ناشی از این بود که طبق هماهنگی های به عمل آمده با سهامداران عمده های وب، محدوده قیمتی مناسبی برای کشف قیمت سهام آن در نظر گرفته شد (بین 2715 تا 2850 ریال) که در صورت تعویق آن در روزهای دیگر با تفاوت قیمت معناداری سهام این شرکت واگذار می شد. بنابراین این اقدام بورس منجر به قیمت مناسب های وب شده است.

این مقام مسئول در مورد تخصیص 200 میلیون سهم معادل 5 درصد به کارکنان داده گستر عصر نوین هم به بورس پرس توضیح داد: بنابر اعلام مدیران شرکت، علاوه بر حدود 185 نیروی انسانی حدود 2000 نفر بازاریاب دارای بیمه هم با این شرکت ارتباط دارند. این درحالی است که مقرر شده تمام مدارک بیمه ایی مربوط همه نیروی انسانی های وب به بورس ارایه شود.

صحرایی با اشاره به دریافت نامه از این شرکت ، ادامه داد: این درحالی است که طبق قانون ، هر شرکتی می تواند حداکثر 5 درصد از سهام خود را به کارکنان تخصیص دهد و منعی در این تصمیم ندارد. بنابراین با توجه به خصوصی بودن شرکت داده گستر عصر نوین و مقررات موجود ، تخصیص 200 میلیون از 400 میلیون سهم های وب به شرط کامل بودن مدارک ارایه شده ، بلا مانع است.

وی افزود: با این اوصاف با توجه به اینکه از 10 درصد سهام قابل عرضه های وب در فردا ، 5 درصد به کارکنان تعلق می گیرد، مقرر شده 5 درصد دیگر از سهام این شرکت در روزهای آینده در بازار عرضه شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۰۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل سهام برکت ۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تحلیلگر: حسن روح الامین | در این مطلب قصد داریم تا به درخواست مخاطبان نبض بورس به بررسی سهام برکت به لحاظ تکنیکال بپردازیم. شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش برکت نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IXZ

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • واکنش کارشناس حقوقی درباره منع خرید سهام سرخابی ها از سوی بانک‌ها
  • تحلیل سهام برکت ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • سهام شرکت شبکه اجتماعی ترامپ ۳۰ درصد صعود کرد
  • درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!
  • قیمت سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد؛ پرسپولیس گران تر از استقلال
  • قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد