Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:11:31 GMT

لپ تاپ جدید شیوآمی در رقابت با مک بوک پرو عرضه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۱۰۵۳۸

لپ تاپ جدید شیوآمی در رقابت با مک بوک پرو عرضه شد

شرکت شیوآمی که با عرضه گوشی های کارآمد و ارزان قیمت توانسته سهم قابل قبولی از این بازار را به خود اختصاص دهد، حالا به دنبال عرضه لپ تاپ هایی کاربر پسند است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی جی آر، شیوآمی چندی قبل Mi Notebook Air را با هدف رقابت با لپ تاپ مک بوک ایر عرضه کرده بود و حالاMi Notebook Pro را عرضه کرده که لپ تاپی با نمایشگر ۱۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ اینچی با هدف جلب نظر کاربران حرفه ای تر است.

در واقع علاقمندان به لپ تاپ مک بوک پرو که قصد دارند با پرداخت مبلغ حدودا ۱۰۰۰ دلار محصولی با قابلیت ها و امکانات مشابه خریداری کنند، می توانند Mi Notebook Pro را به عنوان یک گزینه مناسب در نظر بگیرند.

شاید مهم ترین نقطه ضعف این لپ تاپ دقت ۱۰۸۰ پیکسلی نمایشگر آن در مقایسه با دقت ۴K نمایشگر مک بوک پرو باشد. استفاده از تازه ترین پردازنده i۷ اینتل، ۱۶ گیگابایت رم، یک ترابایت حافظه اس اس دی و کارت گرافیک MX۱۵۰ از جمله امکانات لپ تاپ تازه شیوآمی است.

در این لپ تاپ از حسگر اثر انگشت استفاده شده و امکان افزوده کارت حافظه اس دی به آن وجود دارد. دو پورت USB-A و HDMI هم برای لپ تاپ یادشده در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳