Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:22:37 GMT

۱۲ هزار شیر معیوب سیلند گاز مایع در فارس معدوم شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۱۱۱۸۹

۱۲ هزار شیر معیوب سیلند گاز مایع در فارس معدوم شد

شیراز – مدیرکل استاندارد فارس از معدوم کردن ۱۲ هزار شیرسیلند گاز مایع در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس مرتضی رهنما، گفت: در راستای نظارت بر ایستگاههای شارژ سیلندر گاز مایع در استان فارس کارشناسان این اداره کل تعداد ۱۲ هزار شیر معیوب سیلندر گاز مایع را توقیف و معدوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۶۵% تاسیسات شارژ گاز مایع در استان فارس تاییدیه استاندارد داشته و مابقی در حال انجام امورات مربوط به استاندارد سازی می باشند.

مدیرکل استاندارد فارس ادامه داد: استفاده از سیلندر گاز مایع نیازمند رعایت اصول ایمنی بویژه توجه به تاییدیه استاندارد ، نحوه شارژ سیلندرها ، نحوه نگهداری و همچنین شیر و اتصالات آن میباشدکه مصرف کنندگان بایدبه آن توجه کنند.

رهنما تصریح کرد: در شش ماهه اول سالجاری جایگاههای شارژ سیلندر گاز حداقل ۲ بار مورد بازرسی کارشناسان استاندارد قرار گرفته و در این راستا سیلندرهاوشیرهای معیوب از رده خارج گردید.

مدیر کل استاندارد فارس همچنین از ۱۸۰۰ مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش در شش ماهه نخست سالجاری خبرداد و افزود: بیش از ۱۵۰۰ نمونه محصول تولیدی استان فارس مورد آزمون های استاندارد قرار گرفت.

رهنما همچنین از پلمپ ۲ واحد تولید بتن غیر مجاز در شهرستان فیروز آبادخبردادو گفت : این ۲واحد متخلف علیرغم تذکرات و اخطارهای مکرر اداره کل استاندارد اقدام به تولید و عرضه بتن آماده غیر استاندارد می نمودند که کارشناسان استاندارد به حسب وظیفه قانونی نسبت به پلمپ خط تولید و ارسال پرونده به دستگاه قضایی اقدام کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، زهیر درگاهپور رئیس مرکز بهداشت تاکستان گفت: در یک ماه گذشته ۲ هزار و ۵۳۰  کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، در طرح نظارتی و تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان ضبط و از چرخه عرضه خارج شد.

وی بیان کرد: توقیف و کشف و ضبط اجناس تاریخ گذشته و فاسد و غیرقابل مصرف، به منظور کنترل و بررسی مواد غذایی عرضه شده در سوپرمارکت ها، فروشگاه‌ها و انبار‌های بزرگ مواد غذایی، از وظایف نظارتی بازرسان بهداشت محیط، برای تامین سلامت مردم است؛ که این اجناس، با هماهنگی شهرداری و دادستان عمومی و انقلاب معدوم می‌شود.

دیگر خبرها

  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • دستگاه پرکن مایعات چیست و چند نوع هستند
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد