Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@14:53:49 GMT

حضور سلنا گومز در فيلم تازه وودي آلن

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۱۱۵۰۳

خبرگزاري آريا- نخستين عکس‌ها از صحنه فيلمبرداري اثر تازه وودي آلن با بازي چهره‌هاي سرشناسي چون سلنا گومز و ال فنينگ منتشر شد.
به گزارش آريا به نقل از سينماسينما، با پيوستن ديگو لونا و ليو شرايبر به جمع بازيگران فيلم تازه و بدون عنوان وودي آلن، فهرست بازيگران اين فيلم پرستاره تکميل شد. لونا و شرايبر در اين فيلم کنار چهره‌هاي سرشناسي چون جود لا، سلنا گومز، ال فنينگ، آنالي اشفورد و ويل راجرز نقش‌آفريني خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگي تصاويري از حضور سلنا گومز در صحنه فيلمبرداري کنار وودي آلن نيز منتشر شده است.
امتياز اکران اثر جديد آلن نيز همانند دو فيلم قبلي متعلق به کمپاني آمازون است. «کافه سوسايتي» نخستين همکاري وودي آلن و آمازون بود. پروژه تازه آلن هنوز عنواني ندارد و در مراحل آغازين توليد است. وودي آلن در دهه هشتم زندگي از بسياري از جوانان فيلمساز پرکارتر است. فيلم ديگر او با عنوان «واندر ويل» با بازي کيت وينسلت و جاستين تيمبرليک هنوز اکران نشده و قرار است نخستين بار ماه آينده ميلادي در جشنواره فيلم نيويورک به نمايش گذاشته مي‌شود. «واندر ويل» داستاني از عشق، خيانت و گانگستربازي است و از ابتداي ماه دسامبر در برخي کشورها اکران خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد

با استقبال فوق العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از ۱/۵ میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله ۱ روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد.

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از مهمترین فیلم های غیرکمدی است که می تواند بار دیگر مخاطب سینما را با این ژانر آشتی دهد و رکوردهای فروش را جا به جا کند.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است.

خرید بلیت هم اکنون از ایران تیک

ساخت تیزر: کیومرث بیک زند

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اولین آنونس «آشغال های دوست داشتنی» همزمان با آغاز اکران (فیلم) اولین ویدیو از فیلم "مست عشق" (فیلم)

دیگر خبرها

  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • اولین اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انجام شد | اعلام زمان نخستین پرواز حج تمتع | مدت حضور حجاج در عربستان چند روز است؟
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • رونمایی از پوستر رسمی «مست عشق»
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم