Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@15:01:24 GMT

طرح هادی روستاهای بالای ۲۰ خانوار مازندران تهیه شده است

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۱۱۵۶۲

طرح هادی روستاهای بالای ۲۰ خانوار مازندران تهیه شده است

ساری - مدیرکل بنیاد مسکن مازندران با بیان اینکه برای تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان طرح هادی تهیه شده است گفت: این بنیاد آمادگی بازنگری طرح ها را با مشارکت مردمی و اعتبارات دولتی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانی نوذری پیش ازظهر سه شنبه در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان ساری با اشاره به اینکه کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان دارای طرح هادی است، افزود: با همکاری ومساعدت بخشداران ودهیاران با پرداخت هزینه اسناد مالکیت صادر شده، باقی مانده اسناد به دست صاحبانشان خواهد رسید و با توجه به اینکه کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان دارای طرح هادی می باشند این بنیاد آمادگی دارد تا بازنگری طرح ها را بامشارکت مردمی واعتبارهای دولتی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانی به مشارکت مردمی دراجرای طرح هادی روستایی اشاره و بیان کرد :با توجه به کمبود وهمچنین عدم تخصیص اعتبار بنیاد مسکن با مشارکت و همیاری مردم و دهیاران نسبت به اجرای آسفالت از محل قیر رایگان اقدام کردند و ادامه این تعامل و همکاری را خواستاریم.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن از امکانات و ظرفیتهای مناسبی برای اجرای فعالیتهای عمرانی برخوردار است ادامه داد: حضور دربازسازی مناطق جنگی ، مناطق حادثه دیده ناشی ازحوادث و بلایای طبیعی وقهری، و همچنین تهیه طرح هادی ، اجرای طرح هادی، صدورا سناد مالکیت، بهسازی وبازسازی مسکن روستایی، تأمین مسکن محرومین، احداث وارائه تسهیلات مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزارنفر جمعیت و سایر خدمات عمرانی در روستاها از فعالیتهای این نهاد است.

در ادامه این نشست علی اصغر یوسف نژاد ضمن اشاره به فعالیتهای بنیاد در طی سالهای گذشته تاکنون به بررسی نظرها و پیشنهادهای حاضرین در جلسه پرداخت وادامه داد : اتمام طرح های نیمه تمام در بخش اجرای طرح هادی ، صدور سند مالکیت و غیره در روستاها با پیگیری دهیاران وبخشداران و همچنین ادامه همکاری ها ومشارکت در عمران روستاها با بنیاد مسکن مورد تأکید است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی‌شدن طرح هادی در ۶۹۱ روستای خراسان جنوبی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی ۹۱۸ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد، گفت: برای تمامی این روستاها نقشه طرح هادی تهیه شده و در ۶۹۱ روستا نیز عملیات اجرایی طرح هادی انجام گرفته است. - اخبار استانها -

علیرضا عباس‌زاده در حاشیه جلسه مسکن استان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: اقدام لازم برای ساخت مدارس و مساجد در سایت‌های نهضت ملی مسکن استان انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به جلسه شورای عالی مسکن کشور اظهار داشت: در قالب برگزاری اولین جلسه شورای عالی مسکن کشور به ریاست رئیس جمهور، آئین واگذاری 34 هزار و 800 واحد مسکونی محرومان در نقاط مختلف کشور برگزار شد که از این تعداد یک هزار و 427 واحد در شهرستان‌های خراسان جنوبی به محرومان تحویل شد.

به گفته وی این اقدام خیلی خوب با مساعدت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و دستگاه‌های فراهم کننده زیرساخت‌های آب، برق و گاز انجام شد.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه شورای عالی مسکن کشور هم  آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان‌ها بررسی شد که یکی از مهمترین موضوع‌های مطرح شده در این جلسه اجرای طرح خود مالکی و بافت‌های فرسوده بود و در ادامه روند پرداخت تسهیلات بانکی  برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بررسی شد که مصوبات آن ابلاغ خواهد شد.

وی گفت: در دومین جلسه شورای مسکن استان در سال جاری هم موضوع چگونگی تأمین زیرساخت‌ها در 47 سایت نهضت ملی مسکن بررسی شد. در این جلسه مقرر شد ساخت مدارس در سایت‌های نهصت ملی مسکن در قالب تفاهم نامه‌ای توسط  نوسازی مدارس  و احداث مساجد هم در این سایت‌ها توسط بسیج سازندگی انجام  شود.

تهیه طرح هادی برای 918 روستای بالای 20 خانوار استان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی نیز این بنیاد را نهادی انقلابی و برگرفته از مردم معرفی کرد و گفت: این نهاد انقلابی نقش مهمی در عمران و آبادانی روستاها داشته و دارد. 

قاسم تنها با بیان اینکه خراسان جنوبی 918 روستای بالای 20 خانوار دارد، خاطرنشان کرد: برای تمامی این روستاها نقشه طرح هادی تهیه شده و در 691 روستا نیز عملیات اجرایی طرح هادی انجام گرفته است. 

به گفته وی؛ در دوسال اخیر حجم گسترده‌ای از آسفالت معابر به بهره‌رداری رسیده است.

وی از مردم برای ساخت مسکن مقاوم دعوت کرد و گفت: متقاضیان ساخت واحد مسکونی مقاوم از تسهیلات 350 میلیون تومانی با نرخ 5 درصد و بازپرداخت 20 ساله بهره‌مند می‌شوند. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: روز گذشته شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آسفالت معابر روستای فیزیک و 20 واحد مسکن روستایی مقاوم بودیم.

انتهای پیام/ 251

دیگر خبرها

  • بالاترین خدمت به مردم ، کمک به خانه دارشدن خانواده ها
  • عملیاتی‌شدن طرح هادی در ۶۹۱ روستای خراسان جنوبی
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • ۲ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران افتتاح شد
  • ساخت ۱۱ هزار مسکن روستایی مازندران در دولت سیزدهم
  • ۱۶ هزار قطعه زمین رایگان در روستاهای استان بوشهر واگذار می‌شود
  • اجرای طرح هادی ۹ روستای بیله سوار با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن در روستاهای مازندران
  • افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکن روستایی در مازندران
  • صدور اسناد مالکیت زمینه ساز تقویت هویت روستایی و عشایری پارس آباد