Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، علیرضا بنائیان، از افزایش بهره وری و استفاده بهینه از تجهیزات به عنوان 2 عامل موثر در کسب این رکورد نام برد و افزود: رکوردهای کسب شده از آغاز سال جاری تاکنون، در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده، راه این واحد را در دستیابی به اهداف سالانه خود هموارتر خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی رکورد قبلی تولید روزانه در کوره های قوس الکتریکی را مربوط به 19 اردیبهشت سال جاری و به میزان 115 ذوب در کوره های قوس الکتریکی و تولید 20هزار و 532 تن تختال در ماشین های ریخته گری اعلام کرد.
بنائیان با اشاره به سایر عوامل تأثیرگذاردرثبت این رکورد، گفت: همکاری خوب ناحیۀ آهن سازی، تخلیۀ مناسب ذوب در کوره های قوس الکتریکی بافاصله زمانی99 دقیقه، آماده به کار بودن جرثقیل ها برای انتقال ذوب، آماده به کار بودن ماشین های ریخته گری، متوسط عرض مناسب اعلام شده از طرف قسمت برنامه ریزی و همچنین آماده سازی مناسب ذوب (ازنظر زمان، دما و آنالیز) و ارسال به ریخته گری از دیگر دلایل دستیابی به این رکورد است.
مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه با تأکید بر ضرورت تثبیت این شرایط و لزوم دستیابی به رکوردهای بالاتر، افزود:با کمک و همدلی همه واحدهای مربوطه می توان به شرایط ایده آل تری دست یافت.
فولاد مبارکه بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است.
این مجتمع فولادی با سهم بیش از 50 درصدی در تولید فولاد کشور دارای ارزش فعلی 200 هزار میلیارد ریال است.
شرکت فولاد مبارکه با داشتن حدود 12 میلیون تُن ظرفیت آهن اسفنجی بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان محسوب می شود.
ت 7150 / 6022

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)



منبع:آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لاک زدن دختر بچه برای مرغ (فیلم) یک ایده خلاقانه برای ساخت جای لاک با استفاده از سی دی و در نوشابه (فیلم)

دیگر خبرها

  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی