Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا،ناصر صفاریان اعلام کرد عواید حاصل از فروش اینترنتی تمام فیلم‌های مستندِ دارای مجوز خود را در ایران، از طریق سه سایت «فیلم نت»، «پلان» و «تی وی نت»، به طور کلی و برای همیشه، در اختیار خیریه «خانه خانه خورشید» قرار داده است.

صفاریان می‌گوید: «گرچه فروش فیلم‌های مستند، قابل مقایسه با آثار سینمای اکران نیست و این یک امر طبیعی و همه جایی است، ولی به گفتهٔ مدیران این سایت‌های اینترنتی، اغلب فیلم‌های من، مستندهای پرمخاطبی بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او می‌افزاید: «سود حاصل از تماشای این آثار از طریق این سه درگاه، به طور مستقیم به حساب خانه خورشید واریز خواهد شد.»

اغلب این یازده مستندی که در این سه درگاه اینترنتی عرضه شده، درباره چهره‌های شناخته شده‌ای چون فروغ فرخ‌زاد، احمدرضا احمدی، خاطره پروانه و... است که بیش‌تر در حوزه ادب و هنر فعالیت داشته‌اند. «سرد سبز»، «اوج موج»، «جام جان»، «وقت خوب مصائب»، «بانو مرا دریاب»، «خاطره در قاب»، «آزادی در مه» و «آواز آفتاب» تعدادی از این آثار هستند که توسط صفاریان کارگردانی شده‌اند. دو فیلم «امپراتور و ما» و «پابه‌پای آزادی» هم دو فیلم دیگری‌ست که توسط او تهیه شده و درباره آکیرا کوروساوا و انستو چه گواراست.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی

به گزارش همشهری آنلاین، فوران خورشیدی یک رویداد قوی و شدید است که از بازآرایی خطوط میدان مغناطیسی خورشید نشأت می‌گیرد و باعث آزاد شدن مقادیر زیادی انرژی در قالب تشعشعات و ذرات باردار می‌شود. این پدیده می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی بر زمین و فناوری‌های مرتبط با آن داشته باشد.

به‌عنوان مثال این فوران‌های می‌توانند، ماهواره‌ها را دچار آسیب‌دیدگی کرده یا نابود کنند و حتی باعث ایجاد اختلال در شبکه‌های ارتباطی زمینی شوند. البته فوران‌های خورشیدی شفق قطبی را نیز شکل می‌دهند که پدیده‌ای جذاب و تماشایی در نزدیکی قطب شمال است.

در ویدئوی زیر، فوران‌های خورشیدی را مشاهده فرمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی! کد خبر 849531 برچسب‌ها خورشید کره زمین نجوم - سیاره - ستاره اینترنت ماهواره فضا

دیگر خبرها

  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی
  • نگاهی به فیلم هویت حاتمی‌کیا، به مناسبت بازپخش از شبکه نمایش
  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • (ویدئو) روایت زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر از ساخت موسیقی متن فیلم «ای ایران»
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه