Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان کارنامه درخشان انجمن نابینایان کشور را در راه اندازی کتابخانه های دیجیتال قابل تقدیر وسپاسگزاری دانست و گفت: کتابخانه دیجیتال و صوتی در کرمان به همت اداره کل کتابخانه‌ها و تعامل نهادهای ذیربط ان شالله یکی از مراکز فعال و پویای کشور خواهد بود.

به گزارش ایسنا، «زهرا موسی‌پور» در دیدار با قائم مقام انجمن نابینایان کشور با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان به‌واسطه راه‌اندازی بخش نابینایان در کتابخانه مرکزی، گفت: با عنایت به سابقه تاریخی مردم دیارکریمان می‌طلبد توجه ویژه‌ای به حوزه نابینایان در آن صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: معتقدم اگر برای نابینایان و ناشنوایان فعالیتی انجام شود این نشانه آن است که چشم و گوش جامعه باز است و باید در این زمینه اقداماتی شایسته انجام شود.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان کارنامه درخشان انجمن نابینایان کشور را در راه‌اندازی کتابخانه‌های دیجیتال قابل تقدیر و سپاسگزاری دانست و گفت: کتابخانه دیجیتال و صوتی در کرمان به همت اداره‌کل کتابخانه‌ها و تعامل نهادهای ذی‌ربط ان‌شاا... یکی از مراکز فعال و پویای کشور خواهد بود.

وی این حرکت فرهنگی را باقیات صالحات دانست و تصریح کرد: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با جدیت هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی استان را در راستای تحقق اهداف انجمن نابینایان و اداره‌کل کتابخانه‌ها در زمینه ارائه خدمات به نابینایان و کم‌بینایان را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا پوربه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطر نشان کرد: در بازرسی مأموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل‌ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضائی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

کد خبر 6097695

دیگر خبرها

  • دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد
  • دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد
  • جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود