Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق توسط فردی در شهرستان آمل، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.


وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران متهم به قاچاق کالا به نام "ر- د" را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی ضمن توقیف وانت پیکان متعلق به این فرد، وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ گنجیان مقدم گفت: ماموران در بازرسی از محل فعالیت این فرد موفق شدند، دو هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق را به همراه یک هزار و ۶۰۰ عدد انواع آدامس‌های خارجی قاچاق کشف کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


سرهنگ گنجیان با بیان اینکه ورود بی رویه کالای قاچاق به کشور با برنامه ریزی‌های گسترده دشمنان و با هدف ضربه زدن به اقتصاد ملی صورت می‌گیرد، گفت: نیروی انتظامی با اقدامات کنترلی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور زمینه پویایی و شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی را فراهم می‌کند.


انتهای پیام/ع


عامل خرید و فروش سیگار و آدامس‌های خارجی قاچاق در دام پلیس آمل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی