Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:36:37 GMT

نابود کردن 12 هزار شیر معیوب سیلندر گاز در استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۱۳۷۸۶

نابود کردن 12 هزار شیر معیوب سیلندر گاز در استان فارس

به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا از اداره کل استاندار فارس، مرتضی رهنما اظهار داشت : 65 درصد تاسیسات شارژ گاز مایع در استان فارس تاییدیه استاندارد دارند و مابقی درحال انجام امور مربوط به استاندارد سازی هستند.
وی افزود : استفاده از سیلندر گاز مایع نیازمند رعایت اصول ایمنی بویژه توجه به تاییدیه استاندارد ، نحوه شارژ سیلندرها ، نحوه نگهداری و همچنین شیر و اتصالات آن است که مصرف کنندگان باید به آن توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رهنما افزود: در شش ماه اول سالجاری کارشناسان استاندارد جایگاه های شارژ سیلندر گاز را حداقل 2 بار بازرسی کرده اند و سیلندرها وشیرهای معیوب از رده خارج و معدوم شدند.
مدیر کل استاندارد فارس همچنین گفت:‌2 واحد تولید بتن غیر مجاز در شهرستان فیروزآباد پلمب شد که این 2واحد متخلف علیرغم تذکرات و اخطارهای مکرر اداره کل استاندارد اقدام به تولید و عرضه بتن آماده غیر استاندارد می کردند که کارشناسان استاندارد به حسب وظیفه قانونی نسبت به پلمب خط تولید و ارسال پرونده به دستگاه قضایی اقدام کردند.
دریافت : نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6113 /1876

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: با توجه به تبصره یک ماده ۶ قانون ایمنی راه و راه آهن، در یک اقدام قاطع ۳۴ مستحدثات (بنا‌های نوساخته) متجاوز به حریم جاده ارتباطی بروجرد - ونایی اقدام شد.

محمد ایرانشاهی افزود: به متجاوزان و متصرفان حریم راه توصیه می‌شود، هر چه سریع‌تر نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام نمایند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد اضافه کرد: در غیر این صورت در روز‌های آینده این اداره نسبت به قلع و قمع مستحدثات متجاوز اقدام خواهد نمود.

گفتنی است بیش از ۶۲۷ کیلومتر راه ارتباطی بروجرد وجود دارد که ۴۷۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

دیگر خبرها

  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • باشگاه استقلال پلمب شد
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک