Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی با بیان اینکه تعمیرات فاز نهم و دهم پارس جنوبی آغاز شده گفت: در راستای تعمیرات اساسی برای تولید و تامین گاز مورد نیاز در فصل سرما، از ۲۷ شهریور تا ۲ مهر پالایشگاه پنجم به طور کامل از سرویس خارج می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، ایرج خرمدل صبح امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه ،اجرای پروژه‌ها بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را از برنامه‌های مهم مجتمع گاز پارس جنوبی دانست و اظهار داشت: بر این اساس، متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی مراحل طراحی، تجهیز، نصب و راه‌اندازی ضمن بومی سازی اجرایی می‌کنند که این مهم نشان از توانمندی آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش تولید گاز در پالایشگاه‌های پارس جنوبی خبرداد و خاطر نشان کرد: فازهای 9 و 10 در سال گذشته در تولید گاز شیرین، میعانات، اتان و ال‌پی‌جی بالاترین رکورد را ثبت کرد چراکه بیش از 20 میلیارد مترمکعب خوراک از مخازن وارد این پالایشگاه شد که رشد 3.5 درصدی نشان می‌دهد.

مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی با اشاره به طراحی افزایش تولید گاز از این پالایشگاه تصریح کرد: برای افزایش تولید گاز و توسعه زیرساخت‌های لازم، تعمیرات اساسی در دستور کار مسئولان قرار گرفت که این مهم از 12 شهریور در پالایشگاه پنجم اجرایی شد.

خدمدل با بیان اینکهتعمیرات اساسی فاز 9 پارس جنوبی تا دوم مهرماه ادامه دارد گفت: تعمیرات فاز 10 پارس جنوبی تا 7 مهر ادامه دارد و پس از آن پالایشگاه پنجم با آمادگی کامل و با تولید پایدار گاز در طرح زمستانی قرار می‌گیرد.

وی، از توقف فعالیت پالایشگاه فازهای 9 و 10 پارس جنوبی خبرداد و تصریح کرد: در راستای تعمیرات اساسی برای تولید و تامین گاز مورد نیاز در فصل سرما، از 27 شهریور تا 2 مهر پالایشگاه پنجم به طور کامل از سرویس خارج می‌شود.

مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی، توجه به نیروی انسانی را از دغدغه اصلی این مجتمع گازی دانست و تاکید کرد: همواره پیمانکاران ملزم شده‌اند که شرایط مناسبی برای کارگران فراهم کنند تا کارگران بتوانند بدون هیچگونه دغدغه به انجام کارهای عملیاتی بپردازند.

وی با تاکید بر رفع مشکلات پرداخت حقوق کارکنان در اجرای عملیات تعمیراتی در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی خاطر نشان کرد: پیمانکارات متعهد شده‌اند حقوق کارگران این پروژه متناسب با شرایط کار در عسلویه تامین کنند و از میانگین پرداختی نسبت به سایر پالایشگاه‌ها کمتر نباشد.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین

به گزارش خبرنگار مهر، مینی پالایشگاه دهدشت تمامی مجوزهای لازم را اخذ کرده است و عصر دوشنبه عصر با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور کلنگ زنی می‌شود.

احداث مینی پالایشگاه در شهرستان کهگیلویه در نزدیکی دهدشت با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار بشکه بنزین از طرح‌های مهم اقتصادی و اشتغالزایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، با راه اندازی این طرح افزون بر ۵۰۰ نفر شغل در منطقه محروم کهگیلویه ایجاد می‌شود و گردش مالی، ارتقای درآمد و رونق و توسعه اقتصادی از ماحصل اجرای این طرح است.

کد خبر 6091927

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو