Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: با اقدامات انجام گرفته، امیدواریم تا هفته آینده دو ماه از حق و حقوق عقب افتاده کارکنان و کارگران پرداخت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، احد غفاری در گفت و گویی با اشاره به بخشی از حقوق پرداخت نشده کارکنان و کارگران شهرداری بزودی چرداخت می شود، اظهار کرد: با توجه به پیگیری های به عمل آمده توسط شورای شهر از بانک انصار که حساب های شهرداری در آن فعال هستند، امیدوارم تا یک هفته آینده حقوق و حق بیمه دو یا سه ماه گذشته این عزیزان پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه این امر خبری خوش برای کارکنان و کارگران زحمتکش شهرداری که بیش از چهار ماه است حقوق خود را دریافت نکردند است، افزود: امیدواریم با این پرداخت حقوق، در آستانه بازگشایی مدارس شرمنده این عزیزان و خانواده های محترم آنها نباشیم .
وی افزود: همه باید به فکر این قشر زحمتکش بوده و فراموش نکنیم که ایام بازگشایی مدارس و دانشگاهها در پیش بوده و خانواده های گرامی این عزیزان چشم انتظار حق و حقوق خود هستند.
اظهار کرد: در صورتی که حق و حقوق کارکنان و کارگران پرداخته شود و این عزیزان مانند کارکنان سایر ادارات و نهادها از بابت معیشت خانواده های خود نگرانی نداشته باشند مطمئنا بهتر از گذشته به شهر خود و شهروندان خدمت می کنند.
گفتنی است این عضو شورای شهر میاندوآب اخیرا در گفت وگویی اعلام کرده بود که بیش از چهار ماه است که حق و حقوق کارکنان و کارگران شهرداری و واحدهای تابعه مانند آتش نشانی پرداخت نشده و مسائل و مشکلات فراوانی برای این زحمت کشان و سخت کوشان شهر و خانواده هایشان به بار آورده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد خودرو سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد و مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: این فرد در زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیاتی امدادی و آتش‌نشانان پس از رهایی به گلشن زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند