Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@11:15:36 GMT

مسئولان راه و شهرسازی با بازسازی سینما فرهنگ مخالفند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۱۵۰۶۳

مسئولان راه و شهرسازی با بازسازی سینما فرهنگ مخالفند

مدیر سینما فرهنگ اراک با اشاره به اینکه وضعیت استقبال مردم از سینما در اراک خوب نیست گفت: در بسیاری از ماه ها قادر به جبران هزینه های جاری سینما هم نیستیم چه برسد به اینکه بخواهیم درآمدی کسب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازاراک امروز؛ به مناسبت روز سینما در گفتگویی با احسان بیات مدیر سینما فرهنگ اراک پای درد دل وی نشستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین سالن های سینما در اراک حدود ۹۰ سال پیش ساخته شد، و بعد از آن نیز حدود ۹ سینما در اراک ساخته شد؛ ولی هم اکنون تنها دو سینما (فرهنگ و عصر جدید) در اراک فعالیت دارند.

احسان بیات مدیر سینما فرهنگ اراک در ابتدای گفتگو بااراک امروز؛ با انتقاد از این که گوش شنوایی نسبت به مشکلات سینما در اراک وجود ندارد گفت: بارها و بارها مشکلات حوزه سینما را به مسئولین گوشزد کرده ایم که تا کنون نتیجه بخش نبوده است.

بیات با بیان اینکه گوش مسئولین از مشکلات سینما پر شده است اظهار کرد: بارها با مسئول مستقیم سینما در اراک در خصوص مشکلات صحبت کرده ایم ولی تا کنون نتیجه ای نداشته است.

وی با اشاره به اینکه سینما فرهنگ اراک نیازمند تجهیز و بازسازی است و برای این کار اقداماتی را انجام دادیم افزود:اما مسئولین راه و شهرسازی استان اعلام می کنند که این سینما باید کاملا خراب و از نو احداث شود.

مدیر سینما فرهنگ اراک با تاکید بر اینکه احداث سینمای جدید نیازمند اعتبار چند میلیارد تومانی است بیان کرد: آیا با اعتبارات موجو و یا نیاز سرمایه ای بالا، شخصی برای سرمایه گذاری در احداث سینما اعلام آمادگی می کند که بخواهیم این سینما را کامل خراب کنیم.

بیات اظهار کرد: از طرف دیگر مالکین سینما فرهنگ به دلیل اینکه عمری ازشان گذشته است خیلی رغبتی برای خراب کردن و از نو ساختن سینما ندارند.

وی ادامه داد: هر چند خودمان هم معتقد هستیم که سینما فرهنگ اراک باید بازسازی و صندلی هایش عوض شود تا جذابیت هایی برای مخاطبان داشته باشد ولی راه و شهرسازی با بازسازی مخالف است.

مدیر سینما فرهنگ اراک با اشاره به اینکه وضعیت استقبال مردم از سینما در اراک خراب است گفت: در بسیاری از ماه ها قادر به جبران هزینه های جاری سینما هم نیستیم چه برسد به اینکه بخواهیم درآمدی کسب کنیم.

بیات اضافه کرد: بسیاری از مواقع به فکر تعطیل کردن سینما افتاده ام ولی نگرانی از بیکار شدن چند نفری که اینجا مشغول به کار هستند من را از تصمیمم منصرف کرده است.

وی با بیان اینکه فیلمی که ساخته می شود در جذب مخاطب موثر است بیان کرد: فیلم هایی که ساخته می شوند خیلی با ذائقه مردم سازگار نیست، در طول سال تنها یکی دوتا فیلم است که با ذائقه مردم سازگار است و استقبال های خوب از آنها می شود.

مدیر سینما فرهنگ اراک خاطرنشان کرد: امیدواریم که مسئولین اقداماتی را در جهت رفع مشکلات سینما فرهنگ اراک برای باسازی انجام دهند تا شاهد استقبال ییشتر مردم اراک از سینما باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • ویدیو/ چه کسانی با مالیات علیه دلالان مخالفند؟
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم