Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامعلی محمدزاده روز سه شنبه در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه تلاش شده تا با اختصاص غرفه های تخصصی به بانوان، زمینه حضور این بخش پویای جامعه در حوزه های مختلف فراهم و قابلیت این افراد در معرض دید عمومی قرار داده شود.
وی افزود: در این نمایشگاه محصولات تولیدی خانگی روستایی و شهری بانوان نظیر کیف و کفش، مواد غذایی، عسل، قالی و گلیم، گل و گیاه، صنایع دستی، لبنیات، هنرهای دستی بافندگی و دوزندگی، محصولات فرهنگی و کتاب، شیرینی های خانگی، عرقیات گیاهی و گلاب، قارچ، گوجه فرنگی در معرض فروش قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدزاده گفت: همچنین در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی جانبی از جمله آموزش بافت فرش، جاجیم بافی و گلیم بافی برای علاقمندان برگزار می شود.
وی افزود: در این نمایشگاه واسطه حذف شده و محصول به صورت مستقیم به دست خریدار می رسد و این ویژگی خاص آن است.
این نمایشگاه در 15 غرفه و با مشارکت تعاوتی دهیاران و بخش خصوصی در محل ساختمان قدیم فرمانداری دایر است.
شهرستان هشترود با وسعت یک هزار و 990 کیلومتر مربع در 120 کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال با بستان آباد، از شرق با میانه، از غرب با مراغه و از جنوب با چاراویماق همجوار است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7486/3077

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای، با حضور جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر چه فشار نظام سلطه در جهت این است که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای با وجود مانع تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

وی ادامه داد: این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تراز علم و فناوری ایران را به دنیا نشان دهد. ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم این فناوری‌ها را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته شده و یک نظام علمی متفاوتی ظهور کند.

وی افزود: این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده به محقق شود.

کد خبر 6098080

دیگر خبرها

  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند