Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، ممکن است برخی از مردم که به ژاپن سفر کرده باشند، بطری های آب را که در مقابل برخی از خانه های مردم این کشور گذاشته شده را دیده باشند. البته نه در همه ی خانه ها بلکه در برخی از آنها.

دلیل این موضوع به تعداد زیاد گربه ها در ژاپن بازمی گردد. گربه ها در حجم گسترده ای در برخی مناطق ژاپن به چشم می خورند، شاید درباره ی جزیره ی گربه ها در ژاپن هم شنیده باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین چیزی در شهرهای بزرگ ژاپن مثل توکیو و اوساکا و حتی مناطق دور افتاده ی آن هم وجود دارد.

مسئولین ژاپنی وجود این تعداد از گربه ها را خطرناک می دانند، به همین دلیل از روش های مختلفی استفاده کرده اند، که البته آنچنان که باید نتیجه بخش نبوده است، به همین دلیل مردم ژاپن به صورت خودجوش مجموعه ایده هایی را برای رهایی از شر گربه های ولگرد اندیشیده اند تا حرکت گربه ها و عبور و مرور آنها را با مشکل مواجه کنند.

با وجود اینکه گربه ها حیوانات دوست داشتنی هستند اما می توانند باعث نگرانی و منبع آلودگی باشند. به همین دلیل ژاپنی ها در مقابل خانه های خود بطری های آب قرار می دهند، زیرا بر این باورند که گربه ها اگر بطری های آب را ببینند در آن محدوده ادرار نمی کنند و باعث آلودگی نمی شوند؛ زیرا انعکاس بطری ها دید گربه ها را به ویژه در شب دچار اختلال می کند و نوعی احساس ناامنی به آنها می دهد. هر چند خیلی از ژاپنی ها این ایده را سودبخش برمی شمرند، بسیاری نیز آن را بی فایده می دانند، زیرا گربه ها با چنین راه حلی زود خو می گیرند و پس از این که ترسشان از بطری های آب ریخت دوباره برمی گردند و جلوی در خانه می نشینند

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش‌هایی از قوانین مزاحم کسب‌ و کار شناسایی شده است

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه گفت: بخش‌هایی از قوانین مزاحم کسب‌ و کار در قوه قضاییه و بخش‌هایی هم توسط خود دولت شناسایی شده تا در تعامل بین دولت و قوه قضاییه بتوانیم برای اصلاح این قوانین تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا، بهزاد پورسید در همایش تأثیر متقابل حقوق بین‌الملل و حقوق داخلی در توسعه قوانین در گرگان گفت: باید قوانینی که مجلس برای تسهیل فضای کسب و کار و مهیا کردن زمینه‌های تولید تصویب کرده، شناسایی شود و البته در این بخش اقدامات خوبی در قوه قضاییه انجام شده است.

وی افزود: بخش‌هایی از قوانین مزاحم کسب‌ و کار در قوه قضاییه و بخش‌هایی هم توسط خود دولت شناسایی شده تا در تعامل بین دولت و قوه قضاییه بتوانیم برای اصلاح این قوانین تلاش کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه گفت: تلاش ما در عدلیه این است که تا حد ممکن، تسهیل‌گر در امور کسب‌ و کار باشیم و پرونده‌های قضایی و حقوقی مانع از تولید و کسب و کار نشوند.

پورسید همچنین در همایش تأثیر متقابل حقوق بین‌الملل و حقوق داخلی در توسعه قوانین که در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد با اشاره با جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: گستردگی جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی به‌حدی است که در سطح جهانی هم دنیا فهمیده که این اقدامات با قواعد حقوق بین‌المللی هیچ انطباقی ندارد.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه افزود: در قوه قضاییه و در تعامل با دولت در حال بررسی هستیم که چه اقدام‌ حقوقی می‌توانیم علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی انجام دهیم.

وی گفت: همزمان با این تعامل در حال تدوین برخی پیش‌نویس‌ها مانند پیش‌نویس مبارزه با تروریسم هستیم که در صورت تصویب در مجلس، می‌تواند بخشی از خلاهای قانونی را برطرف کند. این پیش‌نویس قادر است، برخی اقدامات دولت علیه رژیم جعلی اسرائیل را نیز ساماندهی کند.

پورسید گفت: در نظام حقوقی داخلی کشور و در ارتباطات بین‌المللی نیازمند توجه به اسناد و مصوبات بین‌المللی به‌ویژه اسناد مصوب سازمان ملل هستیم و برگزاری این همایش از نظر علمی گام مقدماتی خوبی برای این موضوع است تا بتوانیم حرکت حقوقی خود را به سمت نیازهای داخلی با توجه به اسناد بین‌المللی پیش ببریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی بخش هایی از قوانین مزاحم کسب و کار
  • بخش‌هایی از قوانین مزاحم کسب‌ و کار شناسایی شده است
  • ببینید | حرکت جالب یک گربه برای آسیب نزدن به دختر بازیگوش!
  • پس انداز به روش ژاپنی‌ها را یاد بگیرید
  • سرباز ژاپنی که تا ۲۹ سال پس از پایان جنگ جهانی تسلیم نشد / شیر و یوزپلنگ‌های پسر صدام حسین / پنج فعالیت بشری که از فضا دیده می‌شود / مارچ ۸۱۱، سلطان فرمول یک
  • پیام جالب یک مستاجر به صاحب خانه اش | چرا فکر می‌کنی مقصر همه مشکلات اقتصادی‌ات من هستم؟ | ببینید
  • ۱۰ شخصیت برتر سریال «شوگان» که ما را شیفته این روایت حماسی ژاپنی کردند
  • نحوه ساخت آب‌نما با بطری پلاستیکی (فیلم)
  • آب معدنی استفاده کنیم یا نه؟
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک