Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز تعدادی از وکلای دادگستری در اعتراض به برگزاری آزمون مرکز مشاوران قوه قضاییه مقابل کانون وکلای مرکز تجمع کردند.

این تجمع بر این اساس است که وکلای دادگستری اعلام می‌دارند برگزاری آزمون مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه بر خلاف قانون است و قوه قضاییه اجازه برگزاری آزمون را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مرکز مشاوران قوه‌قضاییه در ۱۰ آذرماه قصد برگزاریآزمون و جذب۲۰۰۰ وکیل را دارد و این درحالی است که قوه‌قضاییه در هنگام تعیین ظرفیت برای جذب وکیل توسط کانون‌های وکلا اجازه افزایش ظرفیت را نمی‌دهد و اعلام می‌کند زمینه و امکانات لازم برای آموزش این کارآموزان را ندارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در استان کرمانشاه 282 حافظ قرآن کريم در اين آزمون در رشته هاي حفظ کل ده جزء وبيست جزءدر سه حوزه شهرستان کرمانشاه هرسين و جوانرود شرکت کردند. به قبول شده گان در اين آزمون در رشته 10 جزءمدرک معادل ديپلم در رشته20 جزءمعادل فوق ديپلم و در رشته حفظ کل در سه سطح معادل کارشناسي تا دکتري اهداء مي گردد

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس