Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:17:36 GMT

رونمایی و آغاز فروش بازی جهانی شوفر در ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۱۵۷۴۳

رونمایی و آغاز فروش بازی جهانی شوفر در ایران

سنندج - ایرنا - مدیر عامل شرکت دانش بنیان ژوری مانگ از رونمایی و آغاز فروش نسخه بین المللی بازی جهانی شوفر که توسط نخبگان جوان کردستانی ساخته شده است، در ایران خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، محمد حیدری در مراسم رونمایی از نسخه این بازی مخصوص بازارهای ایران اظهار کرد: پروژه ساخت بازی جهانی شوفر از چهار سال پیش و به همت جوانان نخبه کردستانی آغاز شد و پس از ١٣٢ هزار نفر ساعت روز در سال ٩٤ تکمیل و از طریق شبکه جهانی عرضه بازی های رایانه ای و دیجیتال در بازارهای بین المللی در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تاکنون بیش از ١٦٠ هزار نسخه از بازی شوفر در بازارهای جهانی در بیش از ٧٨ کشور دنیا در این مدت کوتاه به فروش رسیده است و بیش از ١٢٠ هزار دلار برای کشور ارز آوری داشته است.
حیدری اضافه کرد: بیشترین فروش بازی شوفر در کشورهای آمریکا، انگلستان، فرانسه و روسیه بود و شرکت های ایندیه گالا از ایتالیا، اچ آر کی از آلمان، اکسوسیفن رومانی و شرکت سورپرایز اتک گیم استرالیا همکاران بین المللی شرکت ژوری مانگ در عرضه بین المللی این بازی بودند.
به گفته وی، آمار فروش ١٦٠ هزار نسخه ای در بازارهای جهانی تنها آمار رسمی است و دانلودها و کپی های غیر قانونی را شامل نمی شود.
حیدری تاکید کرد: پس از موفقیت در بازارهای جهانی تصمیم بر آن شد که بازی شوفر برای مخاطبان داخل کشور نیز در قالب لوح فشرده ارائه شود و امروز خرسندیم که با حضور بزرگان عرصه رسانه ایران و کردستان و همزمان با برگزاری مراسم ویژه شب فرهنگ کردستان در مجموعه برج میلاد شاهد آغاز رسمی فروش این بازی در بازارهای داخل کشور هستیم.
وی افزود: در تهیه بازی جهانی شوفر بیش از 15 نفر در بخش های مختلف مدل سازی مسیرها، برنامه نویسی، طراحی گرافیک ،صدا ها و موسیقی در پروسه تولید فعالیت داشته اند و ١٣٢ هزار نفَر ساعت زمان و 2 میلیارد ریال هزینه مادی برای تهیه بازی شوفر هزینه شده است.
حیدری یادآور شد: در بازی شوفر بیش از یک هزار کیلومتر از جاده های استان کردستان و سایر مناطق ایران شبیه سازی شده است و بیش از ٦٠ خودرو نیز در این بازی جانمایی شده اند که برای اولین بار در جهان خودروهای تولید ایران نیز وارد عرصه بازی سازی شده اند.
وی گفت: تعبیه آهنگ های اصیل ایرانی و کُردی در کنار نمادهای فرهنگی و طبیعی کشور از دیگر ویژگی های بازی شوفر است که بر استقبال مخاطبان بین المللی این بازی افزوده است.
مدیر عامل شرکت ژوری مانگ اعلام کرد: بیش از ١٢ درصد کل صادرات بازی های رایانه ای ایران اختصاص به بازی شوفر دارد و همین امر موجب شده که بازی شوفر به یک برند برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی تبدیل شود، لذا انتظار داریم هموطنان داخل کشور همچون مخاطبان خارجی نسخه اصلی بازی شوفر را تهیه کنند و ما را برای تولید بازی شوفر ٢ و دیگر بازی های رایانه ای همراهی کنند.
حیدری اضافه کرد: پروژه شوفر ٢ نیز در دست تهیه است و بزودی نسخه موبایل شوفر ٢ وارد بازار عرضه بازی های دیجیتال در داخل و خارج از ایران می شود.
به گزارش ایرنا، همزمان با برگزاری ویژه برنامه های شب فرهنگی کردستان از نسخه بین المللی بازی جهانی شوفر تولید جوانان عضو شرکت دانش بنیان ژوری مانگ برای فروش در بازارهای داخل ایران رونمایی شد.
شب فرهنگی کردستان شب های یکشنبه و دوشنبه هفته جاری با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان استان کردستان در برج میلاد تهران برگزار شد.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7355/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند

در تاریخ فوتبال کشورمان بازیکنان بزرگی داشته ایم که در جوانی و بعضا پایین تر از 20 سالگی، بازیکن ثابت تیم ملی ایران شدند اما به دلایل مختلف مثل مصدومیت، رفتن از ایران و یا افتی غیرقابل انتظار، آخرین بازی ملی شان را در حالی که بسیار جوان بودند انجام دادند.

به گزارش طرفداری، بازیکنان بااستعدادی در تیم ملی ایران داشتیم که می توانستند بعد از 30 سالگی هم در ترکیب تیم ملی حاضر باشند، ولی خیلی زود کنار رفتند. 

تیم منتخب بهترین بازیکنان جوان تاریخ فوتبال ایران و سن برگزاری آخرین بازی ملی آن ها را با هم مرور می کنیم:

دروازه بان:

نیما نکیسا: آخرین بازی ملی او در سن 23 سالگی انجام شد/ در بازیهای آسیایی 98 بانکوک

خط دفاعی:

جواد منافی: آخرین بازی ملی را در 23 سالگی انجام داد/ در بازیهای آسیایی 94 هیروشیما حسین کعبی: آخرین بار در 24 سالگی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت/ در مقدماتی جام جهانی 2010 حسن نظری: برای آخرین بار در 23 سالگی برای تیم ملی در جام جهانی بازی کرد/ در جام جهانی 1978 مسیح مسیح نیا: آخرین بازی ملی خود را در 21 سالگی انجام داد/ در بازیهای آسیایی 1974 تهران

خط میانی:

ابراهیم قاسمپور: در 21 سالگی با تیم ملی فوتبال کشورمان وداع کرد/ در جام جهانی 1978 عبدالرضا برزگری: در 21 سالگی آخرین بازی خود را برای تیم ملی انجام داد/ در جام ملتهای 1980 اسماعیل حاج رحیمی پور: در 23 سالگی برای آخرین بار در ترکیب تیم ملی حضور پیدا کرد/ در جام تهران 1354 بهزاد داداش زاده: در 24 سالگی برای آخرین بار در ترکیب تیم ملی حاضر شد/ در بازیهای دوستانه سال 1375 تیم ملی

خط حمله:

حسین فرکی: در 24 سالگی آخرین حضورش در تیم ملی ایران را تجربه کرد/ در جام ملتهای 1980 حسن روشن: در 25 سالگی آخرین بازی خود در تیم ملی را انجام داد/ در جام ملتهای 1980

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com