Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان با اشاره به آغاز جشن عاطفه‌ها در آستانه برگزاری سال تحصیلی ۹۶ گفت: بالغ بر پنج هزارو ۵۰۰ بسته تحصیلی آماده تحویل به مناطق روستایی و محروم استان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، جلیل طراحی ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری، شعار امسال جشن عاطفه‌ها را مهر در انتظار همدلی اعلام کرد و اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها در دو مرحله طی روزهای 24 و 23 شهریور ماه در پایگاه‌های مرکزی و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش اطلاع رسانی قوی رسانه‌ها در جهت مشارکت و همدلی مردم در این جشن خداپسندانه در سطح استان هرمزگان بیان داشت: در شهر بندرعباس در اولین روز برگزاری جشن عاطفه‌ها سه پایگاه ویژه در سه منطقه شهر بندرعباس مستقر خواهد شد و در روز جمعه نیز این مشارکت در سطح میعادگاه‌های نمازجمعه استان انجام می‌گیرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان افزود: در شهر بندرعباس چهارراه برق به عنوان مرکز اصلی جشن و مراکز نیکوکاری شامل تجلی محبت در بهشت بندر، امام رضا(ع) در کوی ملت و مرکز مثبت در بلوار سید جمال آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خواهند بود.

به گفته طراحی، 20 مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان نیز کار جمع آموری کمک‌های مردمی را برعهده دارند.

وی تصریح کرد: با رویکردی که ایجاد شده علاوه بر وجود پایگاه‌های موجود، از طریق حرکت‌های خودجوش مردمی کارجمع آوری کمک‌های مردم با تعامل تشکل‌ها و موسسه‌های خیریه و پوشش‌های مردمی انجام می‌شود اما به دنبال این هستیم که فرهنگ انفاق و نیکوکاری را در سطح آحاد مردم روز به روز توسعه دهیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان ادامه داد: هدف گذاری ما این است که همانند سال گذشته، 5 هزار و 400 دانش آموز یتیم ما بدون بسته تحصیلی نمانند؛ در این راستا دو پویش مردمی کیف مهربانی و سبد مهر امام سجاد (ع) با مشارکت دبیرخانه کنگره بین المللی امام سجاد (ع)، کانون‌های مساجد و اصناف استان و با هدف تأمین اقلام مورد نیازدانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد شکل گرفته است.

طراحی یادآور شد: با تعامل موسسه‌های خیریه تاکنون بالغ بر پنج هزار و500 بسته تحصیلی به ارزش 150 هزار تومان ویژه مناطق محروم آماده تحویل به مناطق روستایی و محروم استان است که تاقبل از مهرماه اینبسته‌ها توزیع خواهد شد.

به گفته وی، در مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی ما یک میلیارد و 480میلیون تومان بوده است و پیش بینی می‌کنیم برای سال جدید این رقم بالغ دومیلیارد تومان برسد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان اضافه کرد: در حوزه توسعه انفاق مشارکت‌های مردمی استان به سمت روش‌های نوین الکترونیکی پیش می‌رود که در این جهت دو سامانه تلفن گویای 3288 و ایجاد و راه اندازی اپلیکیشن موبایلی برای جمع آوری صدقات روزانه از طریق این نرم افزار انجام می‌شود.

طراحی افزود: در حال حاضر این سامانه فقط در استان‌های تهران و هرمزگان فعالیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شورای مدیران تاکید براین بوده که در بحث پوشاک دانش آموزان نیازمند، به صورت ویژه نیازمندان این بخش شناسایی شده و هیچ دانش آموزی نداشته باشیم که در اولین روز تحصیلی خود با پوشاک نامناسب راهی مدرسه شود.

انتهای پیام/

R7720/P1336/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان از بسته بودن ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی قدیمی اسپکه - بمپور در جنوب این استان براثر بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد.

مجید محبی افزود: از مجموع ۴۲۰ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۳۷۸ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیرهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی ها در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

محبی افزود: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور